Ayasha schreef:easygoing schreef:Zie minderhoud nou nog niet echt op de allergrootste concoursen met Whitney rijden en zie dan ook niet echt welke vruchten Happie zou moeten plukken. Minderhoud heeft zelf nog super getalenteerde dieren staan waarmee hij ook echt aan de top mee kan draaien daarvoor had hij Whitney niet nodig.
Rath is niet de eigenaar maar stiefmams heeft wel een aardige duit in het zakje gedaan voor Toot.
En zover ik weet heeft PS Toot niet gekocht om weer te verhandelen.
Neemt niet weg dat ik het ook heel jammer voor Belgie vind hoor, gun het jullie van harte en dat meen ik echt.
Rath heeft ook paarden staan en stiefmammie heeft geld genoeg om nieuwe te kopen die voldoen.
volgens mij weet niemand zeker wat ps zijn werkelijke plannen met toot zijn.
Duitsland heeft m ook niet weggekocht, de eigenaar heeft hem verkocht.Naar wat ik las was Visser de drukte meer dan beu en hoewel hij niet officieel te koop stond heeft hij wel gezegd dat hij een goed bod niet zou weigeren -zijnde 10.000.000 en PS heeft dat geboden.
Ja tuurlijk heet Visser hem verkocht en PS hem weggekocht maar die discussie hebben we net al gevoerd en ga ik niet weer aan. En dat laatste heb ik een half uurtje geleden geloof ik ook al ergens aan gegeven (of was dat als uitleg in een pb aan iemand? Jeetje nu ga ik twijfelen maar ik heb het wel ergens getypt in ieder geval

Rath heeft inderdaad paarden staan maar tot nog toe behoorde Rath nog niet bij de absolute top dus a waar ligt het dan aan? De paarden die net (nog)niet volstaan, Rath die nog wat mist of een combi van beide?
Maar goed denk dat ik maar eens mn mandje op moet gaan zoeken. Trusten allemaal.