Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julie18 schreef:Dan hoop ik maar dat dat paard snel dood was, ja. Maar het ergste vind ik; blijkbaar had dat paard dus geen ruimte om te lopen, of zat-ie vast. Nou moet je voorstellen. Maar het paard daarnaast dan, die zou toch wel wild zijn geworden?
Juut schreef:Beetje jammer eigenliijk, al de reackties dat bestuurster het gemerkt móest hebben.
Niemand die zo'n bende en ellende moedwillig opzoekt, zelfs al had degene een pesthekel aan het paard
F_Orumster schreef:Juut schreef:Beetje jammer eigenliijk, al de reackties dat bestuurster het gemerkt móest hebben.
Niemand die zo'n bende en ellende moedwillig opzoekt, zelfs al had degene een pesthekel aan het paard
Nou, ik vind het wel logisch, je voelt al als een paard een fikse trap geeft of onrustig staat te doen.
loulou schreef:zoals ik eerder al zei: jij rijdt waarschijnlijk in een gewone personenauto.
als je een wat grotere combinatie rijdt, dan voel je echt niks hoor. ik gaf het voorbeeld al eerder, maar als ik in de bakwagen van mijn
vriend rij met de trailer erachter dan zie ik de trailer niet eens. voelend doe ik al helemaal niks. ik zie alleen in de bochten de schaduw van de trailer, dat is mijn enige controle dat hij er nog achter hangt.
nou heeft zij misschien niet met een bakwagen gereden, maar kan me voorstellen dat je met zo'n grote combinatie veel minder voelt.
ga er eerst zelf eens mee rijden voordat je oordeelt.
IsabelvS schreef:Ik bedoel natuurlijk niet dat ze door reed terwijl ze het merkte! Ik bedoel dat ze extreem onzorgvuldig gehandeld heeft als je het niet merkt.. Dus niet in de spiegels gekeken etectera.
sflj schreef:Precies!
Loulou, als jij niks voelt ben jij geen goede chauffeur! Als ik met de vrachtwagen over een egel rij, voel ik dat nog!