Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StableEnable schreef:Dat DVB hier niet komt met het tegendeel komt wellicht doordat men zich daar niet wil verlagen tot het niveau van moddergooien op internet. Mede omdat DVB helemaal geen partij is in het conflict tussen koper/verkoper. En dat conflict ligt nog altijd ter beoordeling bij de rechtbank.
Citaat:Met de pony was op DVB helemaal niks mis. De pony heeft altijd in de kaders gelopen en iedereen weet dat ze dan continue onder controle staan van de teamdierenarts. Een onzinverhaal dus.
Citaat:Ten tweede, hoe kom je op het idee dat DVB zoveel geld heeft verdiend aan de pony? De rol die DVB heeft gehad is het trainen van de combinaties met de pony. Dat brengt niet heel veel geld op, maar kost vooral veel geld en heel veel tijd
Ania schreef:Overigens lees ik dat de pony 2 jaar op stal korenbloem gestald was en dan zij er veel geld in besteed hebben aan onderhoud en dierenarts (en stal korenbloem kennende kan ik dit absoluut bevestigen) en er van de eigenaren nooit een cent hebben mogen ontvangen.
Ja dan houdt het uiteindelijk ook op lijkt me.
Avelienvd schreef:Wendy ashley, niet alleen omdat ie een bekend paard is.
Maar meer omdat hij paard naja pony is, en pony's staan voor deurwaarders gewoon gelijk aan auto: geld.
En als zij niet op een andere manier betalen zal ergens beslag op gelegd worden.
Dus voor de gemiddelde manegepony zal ook geld verdiend worden door de deurwaarder.
Zijn in t land wel meer paarden en pony's die per executoriale verkoop verkocht zullen gaan worden.
I_Moondance schreef:Ja dat wil ik ook wel weten, kan de pony ook niet op lager niveau lopen?