Ik denk dat we hier ook wel een telefoonnummer van de AB (Anonieme Boktverslaafden) moeten zetten, want als ik zo de posts van Chantal_ lees, worden het nog lange dagen tot 3 januari!
Ik wist er een paar zeker...maar nu niet meer na die hints. Nuage weet ik nu niet meer en ik heb Elessar en Scum op hetzelfde nummer staan en Cayenne en NaNi ook.
Help!
Anoniem
Geplaatst: 23-12-09 12:58
Oh ik dacht eerst 'leuk, puzzelen!' maar inmiddels wordt m'n enthousiasme steeds minder Help, dit lukt nooit!
Ik weet echt alleen Bart zeker Voor mij is het nu al hopeloze zaak geloof ik. En net toen ik dacht dat ik Mientjeuh zeker wist, had ik Cayenne op diezelfde plek staan. [/hopeloos]
Mijn onderschrift, en dan het laatste woord Thunderstruck dat slaat op mij. Ik sta naast een blonde, en de kleur van mijn onderschrift lijkt ook op mij.
Maar er zijn een aantal teamleden die geen foto in hun profiel hebben dus die sla ik automatisch al over.
Leo
Geplaatst: 23-12-09 13:15
Mijn tips nog een keer op een rij, plus een nieuwe: - Ik pas in het lijstje - Ik ben geen takke-teammii - Ik ben geen man - Ik ben ook niet blond, maar mijn buurvrouw wel. - Ik sta in spiegelbeeld.
Mijn haarkleur is in het echt lichter dan wat er op de foto in mijn profiel staat.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 23-12-09 13:33
Leo schreef:
Bellatrix schreef:
Ik kijk in spiegelbeeld? Die snap ik niet...
Vooruit, ik sta in spiegelbeeld.
Ja, tuurlijk...héél begrijpelijk.
Jaydee
Geplaatst: 23-12-09 13:33
Aaaah nu weet ik het Unwritten....
Jaydee
Geplaatst: 23-12-09 13:34
Leo schreef:
Bellatrix schreef:
Ik kijk in spiegelbeeld? Die snap ik niet...
Vooruit, ik sta in spiegelbeeld.
Is jou haar ook lichter dan op de foto in je profiel?
Tallout
Geplaatst: 23-12-09 13:35
Okay, ik ben thuis. Moet zo alleen nog Balou uitlaten... Ik ga nue erst de kerstboom uitprinten & alle hint opschrijven voor ik weer verder ga puzzelen want ik zie door de Mii's het team niet meer