En die zogenaamde foutjes bij het uitrijden van de piaffe naar passage vond ik ook nog wel meevallen. Natuurlijk, voor een 10 moet het misschien nog NET iets vloeiender, maar het waren toch wel zeker 8en.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Michael1104 schreef:horseyfries schreef:
toch vond ik dat er teveel punten gegeven werden, teveel slordige overgangen en wat andere dingetjes. Verschil van 10% vind ik te groot.
Welke overgangen vond jij slordig dan?
Bettine schreef:Wat was met mis met het binnenkomen en afgroeten dan![]()
En die zogenaamde foutjes bij het uitrijden van de piaffe naar passage vond ik ook nog wel meevallen. Natuurlijk, voor een 10 moet het misschien nog NET iets vloeiender, maar het waren toch wel zeker 8en.
Joolien schreef:Bettine schreef:Wat was met mis met het binnenkomen en afgroeten dan![]()
Bij het binnenkomen stond hij niet vierkant waardoor hij niet netjes in de uitgestrekte draf wegkon.

Joolien schreef:Joolien schreef:Wacht even, dan ben ik in de war!
Ik zweer je dat ik een ruiter vanuit halthouden weg heb zien rijden naar middendraf die niet vierkant stond waardoor dit niet mooi uit de verf kwam, was er ook echt van overtuigd dat het Totilas was... Of ik heb zitten slapen...
horseyfries schreef:Joolien schreef:
Wacht even, dan ben ik in de war!
Ik zweer je dat ik een ruiter vanuit halthouden weg heb zien rijden naar middendraf die niet vierkant stond waardoor dit niet mooi uit de verf kwam, was er ook echt van overtuigd dat het Totilas was... Of ik heb zitten slapen...
Heb jij samen met Michael1104 zitten kijken? Want volgens mij hebben jullie dan hélé andere dingen gedaan....![]()
![]()
Ik heb de proef opgenomen op Eurosport en kan met de beste wil van de wereld geen grote fouten ontdekken, en het was me juist opgevallen hoe perfect hij twee keer stilstond?? Groffe fout in de wissels om de twee? Ik ga nog maar een keer kijken.....????
oline schreef:Ik moet wel zeggen dat ik in de eerder op de avond wel heel veel mindere combinaties gezien heb. Paarden met de mond open en dan de hele kur!! of hotsende en klotsende ruiters/amazones. Geen piaffe, nauwelijks passage, hobbelklots galopjes en zo kan ik nog wel even doorgaan....