Paljassofie schreef:Lieke_M schreef:In het bewuste artikel wordt een Vlaams Paard (of Belg) uit Ronse geviseerd.
ontopic :
Suelza : ik denk niet het enkel afhankelijk is van type en raselk paard kan mits eraan gewend en met de juiste verzorging nu buiten hoor.. ook snachts. jammer dat de DB niet lijkt te weten wat die juiste verzoring inhoudt
Hier ben ik het dan echt niet mee eens.Niet elk paard vind temperaturen van -5 tot +15 het fijnste.Mijn oude verzorgpaard zag je juist opbloeien boven de +15.En 30 graden werd hij geen pas slomer om,zweette ook niet.Maar met dit weer zie je die echt kijken van, moet dat nu die sneeuw en kou.(hier was het vannacht alweer -18)
Die maak je echt niet gelukkig door in de nacht buiten te laten staan.En hij is gewoon gezond en heeft onbeberkt hooi tot zijn beschikking.
Mensen moeten gewoon individueel goed kijken naar wat voor hun paard beter is.En niet alleen maar doen wat hun vinden dat hoort.Dus niet zeggen mijn paard kan er wel tegen,basta.Maar ook niet,hij kan niks hebben de hele dag binnen.
En dan zo maar zeggen de DB weet van niks,kijk per paard apart,dat lijkt me het enigste juiste