lush schreef:Anky is in mijn ogen niet de beste van de wereld omdat de dressuursport nooit eerlijk beoordeeld kan worden.
Het ene jurylid moet je wel en het andere niet, en dan daarbij laat de ruiters/amazones eens van paard wisselen tijdens de olympische spelen.
Dan zou je een eerlijk beeld krijgen van wat ze kunnen.
Dit gebeurt ook wel eens in de springsport tijdens belangrijke wedstrijden.
Het blijft immers een moment opname.
Daarbij vind ik Anky pas de beste van de wereld als ze zelf eens met een paard komt wat ze zelf helemaal heeft opgeleid.
Dit houdt in, zelf zadelmak maken en door rijden tot het nivo van salinero.
We hebben het gezien in Groningen (paard en passie).
Als je op z'n nivo rijdt moet je overal je clinic kunnen rijden.
Ook al is de piste te klein of staat de muziek wat hard.
Als je een buitenrit maakt moet je ook rekening houden met bijv. een auto die vlak langs je komt gereden of toetert of de muziek kei hard aan heeft enz enz.
Al je roem koopt weet je ook dat je een keer op je bek kunt gaan, maar als je je paard zelf inrijd en zover brengt neem ik mijn petje voor je af, dit geld niet allen voor Anky maar voor de meeste topruiters.
Ook hieraan kun je weer zien dat dit geen echte sport meer is maar een financieele sport.
Maar desondanks, van mij uit mag ze genieten van haar toegeschoven succesen.
er is er 1 jalours hoera hoera dat kun je wel zien dat is zijijijijijijijijij
zoooo kinderachtig echt waar, zo diep triest, in en in zielig gewoon. Get a life. Waarschijnlijk is dit zo'n recreatie ruiter die net van de manege pony's is afgestapt naar de manege paarden, en zichzelf heel wat voelt, want tijdens haar laatste les heeft paar paard gebokt, en ze is blijven zitten
Denk je nou werkelijk dat anky op een paard gaat zitten wat nog geen zadel op heeft gehad? Heb je enig besef wat er gebeurd als anky wederom van een paard af kletterd en haar beenbreekt? Dat is vragen of wibi (je weet wel die pianist) even met mijn vingers in de gehaktmolen durft te zitten.....
Nee anky gaat er op zodra de paarden te rijden zijn, dwz als er minder kans is om er af te vallen.
Dank dat jij zo ver nog niet gaat komen om dit te begrijpen...

in 40 jaar 4 enigste eigenste paarden waar je wat mee buiten gehobbelt heb of 40 jaar in de sport meedraaien met 100 paarden........
zou so jarloers er op worde met so mooiie paard