Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamary

Re: Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:36

gympie schreef:
ma_rie_tje schreef:
maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.
En verkrachting is ook strafbaar

Als een ezel het niet wil, kan hij trappen, of vluchten. Hier uit kun je zien dat het dier er niet van gediend is.
Een mens kan gelukkig zeggen dat hij er niet van gedient is. Een dier niet.

Een dier kan van angst ook verstijven. Niet vluchten/trappen/reageren is nog geen toestemming.

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:52

Ik vind niet alleen het bericht weerzinwekkend.
Ik vind de reacties erop nog veel weerzinwekkender.
Seks met dieren is uit den boze netzo als met kinderen. Extreme duivel
En reacties als "alsof die ezel erwat van krijgt " en aanverwante reacties getuigen van zeer weinig
fatsoensnormen Frusty om het wat mij betrefd voorzichtig uit te drukken.
ik hoop echt dat dit niet het doorsnee niveau van bokt is!

Verdrietig

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 03:13

toen ik nog in NL woonde heb ik eens een aflevering van Undercover NL gezien.Daarin ging het ook over seks met dieren,die mensen stapten soms het weiland van een vreemde in en deden het met de dieren (OOK PAARDEN).
Daar moet je toch niet aan denken. Ik weet wel hoe ik het zou vinden als iemand dat bij 1 van mijn paarden zou doen.
They mean the world to me and ik vind het gewoon weerzinwekkend dat iemand seks kan hebben met zijn eigen dieren.

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:22

@ Martina67, dat vind ik dus ook zo raar, sommige reacties! En idd ik vergeleek het ook eerder met kinderen. Een kind dat kan ook echt niet en we weten allemaal waarom! Zo vind ik het bij een dier ook.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:03

davincilover schreef:
Mensen er is toch geen interactie tussen ezel en mens op het gebied van sex! Gatverdamme wordt er naar van bij de gedachte. Verdrietig

Om mijn antwoord toe te lichten op de vraag van Gypmie. Waarom ik het mishandeling vind, wij weten niet wat het dier ervan vindt. Zolang wij mensen niet kunnen achterhalen of het dier het prettig vind of niet vind ik dat je van hem af moet blijven! Boos!

Als jij mij kan vertellen dat het dier het ook wil, zal ik het geen mishandeling noemen. Het dier zit op een laag niveau qua ontwikkeling en een kind ook. Die mogen ook niet worden misbruikt. Ik blijf erbij ik vind het mishandeling.

Om even in te haken op je zin: wij weten niet wat het dier er van vind enz. Al die duizenden dieren die geslacht worden wordt ook niks gevraagd. Gewoon hun leven beeindigen en klaar is je vlees.
Misschien kiest zo'n zo'n slachtdier dan ook liever voor sex met een mens en nog lang leven in de wei.
We weten het gewoon niet.
Eerst maar eens kijken of dit geen geval is van zwartmakerij etc.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:03

Elk verhaal heeft een verhaal.....jou verhaal ..mijn verhaal....en het WARE verhaal.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:53

een ezel vlucht niet als een paard, maar blijft stokstijf stil staan, voor de mensen die een ezel als paard zien.
en als ik mag kiezen tussen tussen dood of ontvoerd/misbruikt ofzo kies ik natuurlijk voor niet dood gaan.
maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar dankbaar moet wezen dat ik niet dood ben en niet moet zeuren.
de reacties hier verbazen me vreselijk, wat een opmerkingen zitten er tussen Slapen

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:43

@CharletT: Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb nu over dit onderwerp, Sex met dieren. Ik vind het verboden zaak!!
Ik heb het niet over het kiezen wat het dier nou beter of lekkerder vind. Beetje vaag dat je over de slacht begint.

Of die ezel het wel of niet erg vind. Zolang we het niet weten.. Mensen dit hoort niet!! Dat ben je toch met mij eens!?! Dan hoeven we toch niet te discussieren of het dier het eventueel lekker zou vinden? Dat doen we toch ook niet als een kind wordt misbruikt? Het gaat mij nu een beetje te ver.

Maar idd ik ben erg benieuwd wat het oordeel van deze rechtzaak is..

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:51

Tja te smerig voor woorden! Bah bah!
Ik begrijp alleen niet hoe sommige paardenmensen zover komen dat ze een paard (of in dit geval ezel) met mensen gaan vergelijken! (ezel-kind)
Die vergelijking gaat natuurlijk niet op!
Ik verwacht niet dat de ezel hier veel last van ondervindt, maar waar gaat het heen met het nederlandse volk!??

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:04

@ Torette, een (klein)kind kan het toch ook niet aangeven wat hij/zij ervan vind? Maar het is wel een levend wezen. Ik zeg niet dat het bij een dier hetzelfde is, absoluut niet. Maar ik vind dat de vergelijking van het kunnen aangeven wat zij ervan vinden op hetzelfde neer komt.

Ben het met je eens waar gaat dat heen met de mensen... Verdrietig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:38

Davincylover........... er zit een wezenlijk verschil tussen een klein kind en een ezel Lachen zeker qua geslachtsorgaan en de grootte hiervan...........

een mensen piemel in een ezel vagina......... is nou niet echt iets waar de ezel pijn van heeft zegmaar......... geestelijk zullen ze er ook niet veel last van hebben want dieren zijn niet met sex bezig zoals wij mensen dat zijn....... ze zullen het hooguit niet begrijpen. Dit is een nuchtere kijk op het geheel........

Mijn gevoel zegt natuurlijk dat iemand behoorlijk geestesziek moet zijn om zulke dingen te doen...... en dat het te gek voor woorden is, en ik vind het echt castratiewaardig zegmaar...... want hemellief hoe ziek moet je zijn?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:10

ma_rie_tje schreef:
Chantal2309 schreef:
Als hij zo een behoefte heb aan sex met dieren waarom koopt ie dan geen opblaasschaap?! Verward

Walgelijk idee, arme ezel.

Jij gaat er nu vanuit dat het waar is...
Dit is in het "nieuws" gekomen omdat de boer een aanklach indient tegen de 2 dames die dit hebben verteld.
Als hij het wel had gedaan was hij slimmer geweest als hij niks hd gedaan. Dan was het niet opnieuw in het nieuws gekomen en was er nauwelijks aandacht aan besteed.

Deze dames moeten het imo eerst maar is bewijzen

Ik vind inderdaad wel dat ze eerst met bewijs moeten komen, het kan inderdaad ook gewoon een roddel zijn.... Maarja je weet het nooit natuurlijk.. het blijft gissen als ze geen bewijs hebben.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:52

Typische bokt discussie, ze zeggen wie zegt dat de ezel het wel of niet wilt? Vaak genoeg worden er ook paarden gedekt die het ook zo leuk niet vinden hoor! Hele nutteloze discussie, het is gewoon goor klaar.

Houd het lekker bij je eigen soort of bij je speeltje, maar niet bij je huisdier! Jak..

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:41

sorry hoor, maar er is echt iets mis met -
je als je met je dieren gaat n..euk..e Nagelbijten / Gniffelen
komop zeg, die hoort in een psychiatrie thuis ..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:51

hmz, vaag verhaal. wel groffe beschuldiging. zeker om op tv te zeggen...

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:49

Een erg grove beschuldiging. Geen idee wie er de waarheid spreekt, maar dorpsroddel kan erg ver gaan, en behoorlijk uit de hand lopen. Door roddel zijn bijvoorbeeld ooit de gebroeders Jan en Cornelis de Wit ( de roddel had niks met dierenseks te maken) op zeer ruige wijze (van hand tot hand gaande ingewanden, afgesneden onderdelen enz..) vermoord door het volk, dat een verhaal zomaar voor waar aannam, terwijl er geen bewijs was. Knipoog