Paard neemt wraak

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

000

Re: Paard neemt wraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:41

dees_daan schreef:
BitchyWitchy schreef:
Klop Dees_Daan, ben het helemaalmet je eens dat dit een domme actie was, maar dom is nog wel iets anders dan pesten/mishandelen. Knipoog

hij mishandeld het paard niet nee, maar pesten? ja, dat vind ik wel.. maar goed, hij heeft er vast wel van geleerd Haha!

mishandelen vind ik idd een groot woord, maar ik gok dat ie niet meer zo snel het in zo'n hoofd zal halen om een paard te treiteren

GinaLoveStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:42

Zo zo dat moet toch wel even je waarschuwing zijn haahaaha..
Is hij nou geraakt of net niet?

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:44

O.M.G. je schrikt je toch rot. Ik heb alle reacties gelezen hier en met alles ben ik het wel eens. Dit is niet echt mishandelen en ik dol ook wel eens met mn paard en de zweep maar ik ga idd ook niet direct achter hem staan een dan schreeuwen en springen.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:46

die was wel heel goed gemikt Haha!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 01:25

...Dit kan dus ook gebeuren als je op het fietspad een daar lopend paard inhaalt...Daarom ben ik niet zo blij met paarden op het fietspad. Ik snap wel waarom mensen dat doen, maar je ziet zo maar weer eens wat een groot bereik achterhoeven hebben.

In de vertraagde herhaling van de film zie je "splut"... Meneer kon wel eens een redelijk stevige trap hebben gekregen. Misschien toch een paar tanden kwijt.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 01:34

Net goed. Eerst lachen naar de camera en dan in de blinde hoek van het paard gaan staan op en neer springen. Lekker dom. Paard ziet niet goed wat er achter hem gebeurt en slaat voor de zekerheid in die richting uit. Heel logisch. Die man had wel auw denk ik.

Rowtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 01:39

hahahahaha hij vraagt er gewoon om Clown

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 07:56

Handig zo'n paard tegen indringers in de wei. Ik heb er gelukkig ook zo een. Ze komen best in de wei, maar zijn er nog veel sneller weer uit. Laatst is er iemand in de wei geweest die in zijn haast om eruit te klimmen de poort beschadigd heeft en dat door een minishet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet rouwig om ben.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 08:19

Sorry dat ik het zo omschrijf maar; DA'S VOL IN ZIJN SMOEL!
Net goed Tong uitsteken

Edit: ik hoorde iets van 'TOK' aan het einde van het filmpje, wat zou dat zijn? (hersens ingeslagen?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 08:48

Naomi_unique schreef:
Dat scheelt echt heel weinig! Nagelbijten / Gniffelen Ik moet eerlijk zeggen als die raak was geweest vond ik dat niet verdient, want in mijn ogen deed hij niet zo veel!
Hij sprong alleen wat op en neer, nee ik keur het niet goed, maar toch vind ik dit niet zo leuk/grappig om naar te kijken!

Paarden hebben mishandeling ook niet verdiend en die worden mishandeld om een heel stuk minder, vaak om helemaal niets.

Ik denk wel dat ze iets kwaads in de zin hadden met die stok aan de achterkant van het paard? Tja wat doe je daar met een stok? En aan het nare gegrinnik te horen van de cameraman zowel als de man in kwestie was het vast niet iets leuks voor het paard wat ze gingen doen. Goed zo paard, trap ze er maar uut.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 10:02

Als ik eerlijk ben vind ik de reacties toch vrij hard overkomen hier. Tuurlijk, als hij paarden echt mishandeld heeft, had hij van mij ook zo'n beste trap in zijn gezicht mogen hebben. Echter zie ik hier echt niets schokkends gebeuren? Eerst kriebelt hij het paard, waarna hij (wat natuurlijk heel dom is) in de blinde hoek van het paard gaat staan springen en wapperen en doen. En dan kan zoiets natuurlijk gebeuren, logisch. Toch hoop ik voor hem dat de verwondingen meevallen. Het is natuurlijk gewoon een domme actie van hem, maar in dit geval gun ik hem wel dat beetje geluk dat de trap hem net niet geraakt heeft Lachen .

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:11

Sunrise_ schreef:
Als ik eerlijk ben vind ik de reacties toch vrij hard overkomen hier. Tuurlijk, als hij paarden echt mishandeld heeft, had hij van mij ook zo'n beste trap in zijn gezicht mogen hebben. Echter zie ik hier echt niets schokkends gebeuren? Eerst kriebelt hij het paard, waarna hij (wat natuurlijk heel dom is) in de blinde hoek van het paard gaat staan springen en wapperen en doen. En dan kan zoiets natuurlijk gebeuren, logisch. Toch hoop ik voor hem dat de verwondingen meevallen. Het is natuurlijk gewoon een domme actie van hem, maar in dit geval gun ik hem wel dat beetje geluk dat de trap hem net niet geraakt heeft Lachen .

Gelukkig, er zijn er meer die op deze manier denken Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:08

Sunrise_ schreef:

Precies wat ik dacht!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:22

Ik vind het maar net goed. Als je niks te zoeken hebt in een weiland blijf er dan ook uit. Hij heeft absoluut geen recht om zomaar dat weiland in te lopen (priveterrein) om dat paard te lopen stangen.
Ik hoop dat die man zijn lesje heeft geleerd...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:29

Wie weet was het wel zn eigen paard, staat geen bordje bij toch?
Paard haalde wel vol uit, en ook raak...gelukkig van net te ver weg, anders had hij die man zn kop van zn romp geslagen....
Domme actie maar ik vind de commentaren hier erg hard en kortzichtig...

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:32

BitchyWitchy schreef:
Klop Dees_Daan, ben het helemaalmet je eens dat dit een domme actie was, maar dom is nog wel iets anders dan pesten/mishandelen. Knipoog

Klopt, helemaal mee eens Lachen

Ik zie dit nog niet echt als mishandelen,
ik zag laatst nog een topic waarin iemand vroeg om leuke ideeën om met haar paard te doen.
Iemand reageerde met o.a. voor de lol eens opjagen,
nu vind ik dat echt belachelijk (ik denk dat dan het vertrouwen van je paard echt naar de klote gaat Nors opkijken),
maar mishandeling is het ook niet.

Maar ik vraag me eerlijkgezegd wel af waarom die man in het filmpje een zweep in zijn hand had Wow!
en waarmee hij verder was gegaan als dat paard m niet voor zn kop had getrapt ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:38

het hangt er vanaf hoe je het doet.. met een join-up jaag je het paard eerst ook weg.. als je dat op de goede manier doet, krijg het paard meer vertrouwen..

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:43

dees_daan schreef:
het hangt er vanaf hoe je het doet.. met een join-up jaag je het paard eerst ook weg.. als je dat op de goede manier doet, krijg het paard meer vertrouwen..

Bij een join-up krijgt een paard geen vertrouwen,
maar vertel je m dat ie 'braaf' moet doen, of jij (= leidende merrie) gooit m uit de kudde
(wat ongeveer gelijk staat aan de dood).

Maar dat heeft er niet mee te maken,
vind gewoon dat iedereen hier zwaar overdreven reageert Tong uitsteken
Je verdient echt geen gezicht dat voor het leven getekend is als je een keer niet-zo-heel-slim doet in de buurt van een paard...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:49

Recht tegen ze hoofd aan Vork

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:52

Ik mis denk ik een stukje tekst die jullie wel allemaal kunnen zien.
Waar lezen jullie dat deze man niks in de wei te zoeken had? Van wie was het paard dan?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:57

Hahaatje schreef:
Inderdaad, eigen schuld, dikke bult...

Letterlijk en figuurlijk Knipoog