heel erg bedankt hiervoor,..top dat je dit
hebt willen delen met de bokkers
dikke knuffel voor jou

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
HorseyDude schreef:Leuk verslag heb je daar neergepend, alleen wat staat er nou boven? Nihao weet ik wel, da's hallo..... maar huanyingni???
Alleen jammer dat de Spelen straks weer voorbij zijn!
Amina schreef:Aimee wat een leuk verslag! En je zit er gewoon nog steeds.![]()
Ik ben gisteren terug gekomen uit Hong Kong, na nog even opgehouden te zijn door de tyfoon. Wat heb ik genoten daar zeg! Het was een hele ervaring om die wedstrijden mee te maken. De overwinning van Anky, WAUW!! Doordat de wedstrijden allemaal 's avonds gehouden werden hebben we overdag ook veel van de stad kunnen zien.
Ik vond het Holland Housje niet zo elitair trouwens. Het was vast en zeker anders dan in Beijing, maar dinsdag vond ik het hartstikke gezellig ondanks dat ik daar bijna niemand kende. Helaas was er de rest van de week minder te doen. Aimee, geniet er nog even van daar he!
OoappeloO schreef:Weet je ondertussen al waarom ze er geen Nld bij wilden hebben?
Wel een hoop geluk gehad met kaartjes die jullie kregen!
Leuk geschreven verhaal.
petraaken schreef:Leuk om je verslag zo te lezen. Denk alleen dat voor mij bepaalde dingen zoals geen nette toiletten of geen eten en drinken kunnen krijgen en nog wat andere kleine ergernissen mij op den duur zo zouden tegenstaan dat ik mij zou dood ergeren ipv te genieten van de sfeer daar. Al dat theatrale gedoe hoeft voor mij niet. Misschien dat ik naar London ga over 4 jaar. Veel belgen zullen de stap wel wagen want je kan in een dagje heen en weer reizen of er een weekendje van maken. Geen grote cultuurverschillen en zo. En last but not least een taal die begrijpbaar is.
sarabande schreef:Super dat je er om kan lachen, anders moet je niet reizen.
Wat ik bizar vond waren die wegwielrenwedtrijden met name van de dames in een gordijn van regen en totaal zonder publiek. Heel surrealistisch, maar ook heel ontmoedigend voor de sporters zelf stel ik me voor.
Wij hebben er van de 100NOS medewerkers weinig over gehoord al helemaal niet dat dat binnen ook zo was.