Huertecilla schreef:Een stukje verder was het zó overgroeid dat de krassen op de zadels stonden.
hc
noway dat ik daar met mijn dure zadel langs zou rijden dan! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Een stukje verder was het zó overgroeid dat de krassen op de zadels stonden.
hc
noway dat ik daar met mijn dure zadel langs zou rijden dan! odje schreef:Huertecilla schreef:Een stukje verder was het zó overgroeid dat de krassen op de zadels stonden.
hc
noway dat ik daar met mijn dure zadel langs zou rijden dan!
(of misschien heb ik toevallig de verkeerde reacties gezien)
Ook ik steun deze actie!
. Maar ook zij maakt glijpartijen, niet veel maar het gebeurd wel en als ze voorkomen dan is het vaak best heftig. Dus dat ze na thuiskomst last heeft van haar borstspier en kreupelheid vertoont. Niet echt prettig. Daarnaast rij ik ijzerloos vanwege ernstige hoefproblemen de afgelopen jaren. Ik MOET dus wel in de berm rijden om te veel slijtage te voorkomen, ze loopt namelijk ook 24/7 in de weide en heeft voor stal een stenen ondergrond. Ofwel om mijn paard haar hoeven in orde te houden, moet ik maar met mijn hoofd in de takken rijden omdat de paden niet bijgesnoeid worden en moet ik maar riskeren dat na een buitenrit mijn paard kreupel is wegens een spier die een opdonder krijgt bij een glijder, ze weegt namelijk minimaal (op haar dunst) 800 kilo.