Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pradaatje schreef:Jeetje niet te geloven zeg.. Typisch Nederlands.
Je word gewoon bijna geacht eigen rechter te spelen. Maar waarschijnlijk ben jij dan degene die nog fout zit ook als je die gast is even een stalen pijp van dichtbij laat zien.
Het is te gek voor woorden ook..
Er moet altijd iets gebeuren en dan pas ondernemen ze actie.
DaanxBien schreef:Pradaatje schreef:Jeetje niet te geloven zeg.. Typisch Nederlands.
Je word gewoon bijna geacht eigen rechter te spelen. Maar waarschijnlijk ben jij dan degene die nog fout zit ook als je die gast is even een stalen pijp van dichtbij laat zien.
Het is te gek voor woorden ook..
Er moet altijd iets gebeuren en dan pas ondernemen ze actie.
Ja maar wat moet je dan
denk echt niet dattie geschrokken is van een boete en een waarschuwing!
Ze komen gerust nog is terug
MariekeB schreef:Het spijt me niet.
Heeft de pony gedrags problemen? slaapt de pony niet meer, eet de pony niet meer.
Ja straf is meer dan op zijn plaats, maar vergelijk het niet met een verkrachting van een mens.
Ik hoop van harte dat je zo naief als nu mag blijven en het nooit en dan ook nooit zal meemaken.
DaanxBien schreef:Sorry hoor maar van de wet hoef je het ook niet te hebben![]()
Ik had met een ijzere staaf in het weiland gepost en had zelf even actie ondernomen!
moonfish13 schreef:DaanxBien schreef:Sorry hoor maar van de wet hoef je het ook niet te hebben![]()
Ik had met een ijzere staaf in het weiland gepost en had zelf even actie ondernomen!
oh ja? ga je dan hem verkrachten?![]()
(dan beland je dus wel achter de tralies voor mishandeling/verkrachting..)
nee belachelijk, inderdaad losse merriebeentjes in het land zetten!
het liefst met ijzers waar je lekkere scherpe puntige kalkoenen in kan zetten.![]()
leer het beest naar achteren schoppen op commando ofzo.(nieuw voor VD
)
ziek persoon.
kan je je voorstellen dat die vent misschien wel gewoon getrouwd is en mischien kinderen heeft?
leuk voor zijn vrouw!