Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Ik kan me nog herinneren dat iemand Anky een blanco cheque gaf voor Bonfire. Ze mocht hem zelf invullen, maar dat sloeg ze af.
CGJ12 schreef:Cayenne schreef:Ik kan me nog herinneren dat iemand Anky een blanco cheque gaf voor Bonfire. Ze mocht hem zelf invullen, maar dat sloeg ze af.
Een blanco cheque is alleen gedekt tot het liquide vermogen van de schrijver van de cheque.
juval schreef:en dat de jonge garde de kans krijgt om zich te bewijzen, laat hans peter, Imke, laurens en edward etc. het de volgende keer maar doen...
CGJ12 schreef:Heel gek dat niemand nu ADELINDE noemt.
mistid schreef:Vergeet Adelinde niet![]()
Waarom verrekte Parzival eigelijk CGJ?
Adil18 schreef:Yinari schreef:Grappig toch. Veel mensen hebben het erover dat Anky zo'n harde vrouw is, maar in elk interview en dit soort stukjes vind ik haar reeel en geeft ze haar gevoelens toch wel een beetje bloot.
Mooi stuk, zeker weten. Maarre.....De Anky-lijn brengt vast wel een hoop centjes binnen, daarvoor kunnen ze toch wel een mooi paardje kopen?
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat het voor haar moeilijk is om aan een paard van een tonnetje of twee te komen...
sjorsie schreef:Adil18 schreef:
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat het voor haar moeilijk is om aan een paard van een tonnetje of twee te komen...
dit gaat om wel meer als een tonnetje of 2 hoor, een redelijk paard dat ZZlicht loopt zit al in die prijsklasse laat staan een Internationaal GP paard
_Tamara schreef:Leuk stuk!
Maar Anky had Salinero toch van een pensiongast gekocht die er niets mee deed?
Sentido schreef:En van die 3,6 miljoen.. Daar gaat (even rekenen) 1,8 en een beetje miljoen naar de Belastingdienst!
_Tamara schreef:Leuk stuk!
Maar Anky had Salinero toch van een pensiongast gekocht die er niets mee deed?
Liezel1 schreef:en Painted Black dan?
Citaat:Ps. En van die 3,6 miljoen.. Daar gaat (even rekenen) 1,8 en een beetje miljoen naar de Belastingdienst!
Citaat:Dan nog![]()
Heel veel huishoudens moeten het met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel minder doen hoor...
Citaat:I know, maar om even aan te geven dat Anky van die 3,6 minder als de helft overhoud.
Op Okidoki was toch een bod van 4 miljoen uitgebracht? Om even een toppaard te noemen..