Anky niet naar sluitingsceremonie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: Anky niet naar sluitingsceremonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:08

Zou wel een hele leuke sluitingsceremonie worden als er geen sporters meer naar toe gaan omdat ze doodop zijn. Haha!
Goh, zal wel leuke beelden opleveren op tv. Een stadion met bomvolle tribunes, maar een lege arena.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:09

paardje2005 schreef:
Er zijn 1000en doodop.... Denk je dat al die chinese vrijwilligers die een jaar van hun leven hebben opgegeven voor de os, en daar bijna dag en nacht staan ook niet doodop zijn

ga eens op mijn berichten zoeken.. jaren terug hebben we ook een dikke discussie over haar gehad en toen dacht ik nog precies zo als nu...

Alsjeblieft wat een vergelijking, echt waar. Jij kan beter je mond houden want er komt niks zinnigs uit.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:10

Hong kong is warm en stinkt het is vreselijk vochtig weer en Peking is niet veel beter

Bovendien is het voor de kinderen ook weer beter dat ze naar huis gaan.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:26

asjemenou schreef:
Zou wel een hele leuke sluitingsceremonie worden als er geen sporters meer naar toe gaan omdat ze doodop zijn. Haha!
Goh, zal wel leuke beelden opleveren op tv. Een stadion met bomvolle tribunes, maar een lege arena.

Inderdaad ...Anky....dit kun je niet maken als je OLYMPISCH GOUD hebt behaald , om dan er maar tussen uit te gaan.....ikkke ikke en de rest kan st????n

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:28

Ik geef haar groot gelijk dat ze weer lekker de rust thuis op gaat zoeken. Lachen Na weken zwoegen ben je die hitte daar ook wel zat, en ze is gewoon helemaal kapot, zag je aan alles af. Voor de kinderen is naar huis gaan ook wel weer goed en prettig. Het is naar Nederland al een roteind vliegen, die 3 uur extra zal ze ook niet meer op zitten wachten.

En Anky kan wel veroordeeld worden; maar Lips is de enige die gaat; de andere ruiters gaan ook naar huis maak ik hier uit op. Lachen Hun keuze.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:31

Vind het ook van alle ruiters niet leuk.
Hopelijk zijn er ook nog sporters die wel gaan.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:38

Kijk, als de ruiters nu ook gewoon op een korte afstand nabij Beijing hadden gezeten, dan is het een kwestie van iets langer blijven, ipv meteen naar huis gaan.

Maar in dit geval is het hele "Spelengevoel" voor de ruiters al heel anders, omdat ze op 3 uur vliegen van het olympisch dorp zitten.

Ik kan me dan ook best wel heel goed voorstellen, dat je geen trek hebt om nog een stuk te reizen om naar iets te gaan wat al die tijd al niet echt voor je geleefd heeft, maar liever direct naar huis vliegt.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:41

Jeetje op Bokt wordt ook altijd álles een goed/fout verhaal Boos! .
De paarden vliegen sowieso al vrijdag naar huis en ik kan me heel goed voorstellen dat ze (de ruiters) dan graag mee willen naar huis. Het is niet de keuze van de ruiters dat het hele paardengebeuren in Hongkong en niet in Peking plaatsvond en dat ze dus alles van het Olympische 'gevoel' moesten missen. Dat ze daarna niet naar de sluitingsceremonie gaan is HUN keuze en daar hebben we ons gewoon niet mee te bemoeien lijkt me !

Laten we gewoon eens trotst zijn op de geleverde prestaties en niet overal altijd over gaan lopen z**ken !

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:44

Ik geef haar gewoon groót gelijk! Ze is kapot en gebroken! Die is gewoon aanwezig totdat ze gedaan heeft wat ze moest doen, ze kwam zag en overwon en nu gaat ze weer gezellig en lekker naar het eigen huisje! Laat haar toch, zonder gezeik tjezus

naoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:46

@ Netje ben het volledig met je eens
Laten we gewoon eens trotst zijn op de geleverde prestaties en niet overal altijd over gaan lopen z**ken ! Pling
en ook niet oordelen over Anky's relatie met Sjef ( belachelijk!)

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:48

Ik vind het belachelijk dat ze het af laten weten, het hoort erbij en ze zouden het mijn inziens gewoon moeten verplichten.
Als je mee wil doen hoort dat erbij punt uit.

Tuurlijk kan ik me wel voorstellen dat ze er niet veel zin in heeft, maar dat doet gewoon even niet terzake.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:49

Sommigen zóéken gewoon een reden om Anky weer arrogant/diva/etc. te vinden. Soms kun je ook dingen zoeken die er niet zijn.
Ze heeft een stressvolle week gehad, wat ik me heel goed an voorstellen. Haar paard heeft het wel gehad in die smog, net als zij waarschijnlijk, en haar kinderen willen ook wel weer terug naar NL. Dat is hun eigen beslissing.

(alhoewel ik zelf altijd ernaartoe zou gaan, lijkt me super, maar dat is gewoon ieders eigen mening)

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:03

C_arola schreef:
niet veel mensen uit de paardenwereld duss..
Snap het wel van Anky dat ze nu weer naar huis wil.. Maar de opmerking 'Die loopt vanzelf wel achter me aan.' vond ik wel een beetje raar..

Beetje gevoel voor humor helpt, als je zo'n opmerking leest over Sjef.Hyper!:)

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:04

Hallo,

Ik vind het erg raar dat ze er niet naar toe gaat.
Je weet dat dit er bij hoort.
De opening waren ze ook al niet.
Als je de kinderen mee neemt prima maar dit is je werk.
In elk geval Sjef wel is gaan kijken. Het paard gaat toch met de grooms mee. En is voor de kinderen tocg geweldig om te zien?

Dat ze relatie problemen hebben kunnen wij geen oordeel over geven natuurlijk. Wat hier boven al gezegd werd het was een stress volle tijd. En het is natuurlijk leuk als je man er dan staat als je klaar bent. Maar helaas is hij bonds coach.

Groeten

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:05

Ik begrijp waarom ze naar huis wil op zich, maar langs de andere vind ik ook wel dat het er gewoon bijhoort.
Ze wist dat die ceremonie er was toen ze mee ging doen aan de OS.
Man en kids kunnen toch alvast huiswaarts keren als die er echt geen zin meer in hebben?
Dat is dan voor haar wel iets minder leuk maar dat kàn op zich wel.
Paardlief kan ook met man mee en dan zijn die alvast thuis. Dan komt zij gewoon enkele dagen later aan.
Maakt dat nu zo veel uit? Nagelbijten / Gniffelen

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:07

Kan ze dan niet een paar dagen wachten

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:08

Ik vind het ook niet echt kunnen dat ze niet gaat... ze heeft tenslotte wel goud gewonnen dan hoor je daar te staan...

Stress vind ik geen reden om niet te gaan, andere sporters hebben ook veel stress gehad voor zo'n evenement en gaan ook. En die kinderen zijn nog zo klein, een paar dagen later naar huis maakt voor hun niet uit... die passen zich wel aan

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:08

Maakt het zoveel uit dat ze daar moet zijn, maakt het zo veel uit dat we hier commentaar moeten geven op een persoonlijke beslissing waar wij niks van weten.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:09

Ulfeino schreef:
Ik vind het belachelijk dat ze het af laten weten, het hoort erbij en ze zouden het mijn inziens gewoon moeten verplichten.

Tuurlijk kan ik me wel voorstellen dat ze er niet veel zin in heeft, maar dat doet gewoon even niet terzake.

Wat een grote woorden zeg, er is geen enkele reden waarom iemand die zijn sport volledig op 3 uur vliegen van Peking moet doen, opeens wel naar Peking zou moeten om te zien hoe de boel gesloten wordt. Kost een hoop tijd, en geen sterveling zal je missen.
Doe een eigen sluiting in HongKong en klaar is kees.
Wat me wel opvalt, blijkbaar is Anky onze enige ruiter die naar Peking zou moeten. Ik hoor niks over Imke, HP, Adelinde(die is uitgerust en wel) en de springruiters.
Maarja, nu het Goud binnen is, en we niet meer over duitse juryleden enzo kunnen zeuren, gaan we over tot de orde van de dag, nl onze eigen kampioen weer bekritiseren. Nederlandser kan het niet.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:10

pffffff ik lach me echt dood om jullie.
mensen laat iedereen lekker in zijn waarde zeg, ook over dat "relatiegedoe, welk realtie gedoe, weten wij veel wat er echt aan de hand is misschien stond sjef ergens in een hoekje te janken van blijdschap en wilde hij niet dat iemand dat zag, weten wij veel. echt alsjeblieft zeg.
ik zal haar niet missen op die sluitinscerimonie jullie wel?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:11

@ Charley: Amen!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:12

CharleyT schreef:
Ulfeino schreef:

Wat een grote woorden zeg, er is geen enkele reden waarom iemand die zijn sport volledig op 3 uur vliegen van Peking moet doen, opeens wel naar Peking zou moeten om te zien hoe de boel gesloten wordt. Kost een hoop tijd, en geen sterveling zal je missen.
Doe een eigen sluiting in HongKong en klaar is kees.
Wat me wel opvalt, blijkbaar is Anky onze enige ruiter die naar Peking zou moeten. Ik hoor niks over Imke, HP, Adelinde(die is uitgerust en wel) en de springruiters.Maarja, nu het Goud binnen is, en we niet meer over duitse juryleden enzo kunnen zeuren, gaan we over tot de orde van de dag, nl onze eigen kampioen weer bekritiseren. Nederlandser kan het niet.

Sorry, wij hebben dit artikel niet zelf geschreven en geplaatst.
IMO geld het voor alle sporters.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:13

majolein schreef:
Hoe vaak maak je zoiets nu mee??
Ik zou het wel weten.
En hoe Sjef achter haar aanloopt hebben we
gisteren kunnen zien!!! NOT!

Anky redelijk vaak

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:15

[/quote]

Inderdaad ...Anky....dit kun je niet maken als je OLYMPISCH GOUD hebt behaald , om dan er maar tussen uit te gaan.....ikkke ikke en de rest kan st????n[/quote]

Waar haalt men op Bokt toch altijd de lef vandaan om zo te reageren. Dat je het vreemd vind dat Anky niet naar Peking wil(en zij NIET ALLEEN) ok, prima, ieder zijn mening. Maar dan dat oH zo goedkope roddelbladzinnetje 'ikke ikke enz....'
Jasses, wat een arrogantie, echt om te kotsen wat een mentaliteit.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:16

Citaat:
Hallo zeg mensen doe eens normaal.
Dit is mijn mening..
Als je goud wint vind ik dat gewoon bij die sluiting aanwezig hoort te zijn.

En ik denk dat van alle die duizenden sporters er heel veel zijn die de kinderen THUIS hebben en ze dus al weken niet hebben gezien en wel gewoon heen gaan...

Dat paard loopt niet weg en die kinderen kunnen prima mee...

ben ik mee eens hoor! Wat denk je dat die marathon lopers minder moe zijn? Come on dat vreet nog veel meer energie dan paard rijden..! En dat ze sjef meeneemt is helemaal belachelijk want dat is ook de steun en toeverlaat van andere ruiters...
Ze heeft goud, prima gedaan. Maar zorg dan inderdaad dat je er bij die afsluiting bij bent, een dag meer of minder maakt ook niet meer uit...