Goh, zal wel leuke beelden opleveren op tv. Een stadion met bomvolle tribunes, maar een lege arena.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paardje2005 schreef:Er zijn 1000en doodop.... Denk je dat al die chinese vrijwilligers die een jaar van hun leven hebben opgegeven voor de os, en daar bijna dag en nacht staan ook niet doodop zijn
ga eens op mijn berichten zoeken.. jaren terug hebben we ook een dikke discussie over haar gehad en toen dacht ik nog precies zo als nu...
asjemenou schreef:Zou wel een hele leuke sluitingsceremonie worden als er geen sporters meer naar toe gaan omdat ze doodop zijn.
Goh, zal wel leuke beelden opleveren op tv. Een stadion met bomvolle tribunes, maar een lege arena.
C_arola schreef:niet veel mensen uit de paardenwereld duss..
Snap het wel van Anky dat ze nu weer naar huis wil.. Maar de opmerking 'Die loopt vanzelf wel achter me aan.' vond ik wel een beetje raar..
Ulfeino schreef:Ik vind het belachelijk dat ze het af laten weten, het hoort erbij en ze zouden het mijn inziens gewoon moeten verplichten.
Als je mee wil doen hoort dat erbij punt uit.
Tuurlijk kan ik me wel voorstellen dat ze er niet veel zin in heeft, maar dat doet gewoon even niet terzake.
CharleyT schreef:Ulfeino schreef:Ik vind het belachelijk dat ze het af laten weten, het hoort erbij en ze zouden het mijn inziens gewoon moeten verplichten.
Als je mee wil doen hoort dat erbij punt uit.
Tuurlijk kan ik me wel voorstellen dat ze er niet veel zin in heeft, maar dat doet gewoon even niet terzake.
Wat een grote woorden zeg, er is geen enkele reden waarom iemand die zijn sport volledig op 3 uur vliegen van Peking moet doen, opeens wel naar Peking zou moeten om te zien hoe de boel gesloten wordt. Kost een hoop tijd, en geen sterveling zal je missen.
Doe een eigen sluiting in HongKong en klaar is kees.
Wat me wel opvalt, blijkbaar is Anky onze enige ruiter die naar Peking zou moeten. Ik hoor niks over Imke, HP, Adelinde(die is uitgerust en wel) en de springruiters.Maarja, nu het Goud binnen is, en we niet meer over duitse juryleden enzo kunnen zeuren, gaan we over tot de orde van de dag, nl onze eigen kampioen weer bekritiseren. Nederlandser kan het niet.
majolein schreef:Hoe vaak maak je zoiets nu mee??
Ik zou het wel weten.
En hoe Sjef achter haar aanloopt hebben we
gisteren kunnen zien!!! NOT!
Citaat:Hallo zeg mensen doe eens normaal.
Dit is mijn mening..
Als je goud wint vind ik dat gewoon bij die sluiting aanwezig hoort te zijn.
En ik denk dat van alle die duizenden sporters er heel veel zijn die de kinderen THUIS hebben en ze dus al weken niet hebben gezien en wel gewoon heen gaan...
Dat paard loopt niet weg en die kinderen kunnen prima mee...