Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Satchmo is bang voor piaffe, maar we weten niet waarom. Sali is bang voor prijsuitreikingen en voor weet ik wat allemaal nog meer.
Weet iemand toevallig uit t hoofd waar de WEG 2010 plaatsvindt?
elllis schreef:Ik wil dan maar even de mensen die voor ons zo snel alle scores en stratlijsten nieuwtjes enz enz op de voorpagina hebben gezet hier op bokt over de OS de afgelopen dagen bedanken ... dat was echt toppie !!
Overzichtelijk en snelle updates ...!!!
Dank dank !!!!
TornadoLover schreef:Ben ik even blij dat 'k een Belg ben!
Hier is het normaal dat je lief bent in iemand zijn gezicht
maar achter de rug roddelt (oké dit is overdreven)
Ach, het is ook nooit goed genoeg.
volgende keer zijn ze samen eerste
Is Nederland & Duitsland dan blij?
'k betwijfel het
Cayenne schreef:Salinero is niet bang voor prijsuitreikingen. Anky raakt gespannen door prijsuitreikingen nav eerdere gebeurtenissen en brengt dat (onbewust) over op Salinero.
Dat werd vandaag nog uitgelegd op Eurosport trouwens door Sjef
Verder heeft Anky gewoon verdiend gewonnen. Beide proeven waren niet foutloos, maar Anky stak er wel met kop en schouders bovenuit. Zeker na de fout van Satchmo.
Lovely schreef:Cayenne schreef:Salinero is niet bang voor prijsuitreikingen. Anky raakt gespannen door prijsuitreikingen nav eerdere gebeurtenissen en brengt dat (onbewust) over op Salinero.
Dat werd vandaag nog uitgelegd op Eurosport trouwens door Sjef
Verder heeft Anky gewoon verdiend gewonnen. Beide proeven waren niet foutloos, maar Anky stak er wel met kop en schouders bovenuit. Zeker na de fout van Satchmo.
Ergens anders werd verteld dat hij er bang voor was, zo zie je maar weer. MIjn persoonlijke mening is dat er iets mis is in het vertrouwen tussen paard en ruiter, maar dat is van de week al aan bod gekomen toen Anky het stadion verliet bij de ereronde.
Waarom Satchmo bang is voor Piaffe weet ik ook niet, ik vond het wel opvallend dat hij direct vanuit zijn gehakkel keurig het ritme in passage oppakte, knap staaltje lichaamsbeheersing.
Lovely schreef:Dan ga ik wel met je mee hoor.
Nikka schreef:Ik vond het zo sneu voor Isabelle. Zo'n goede en gedreven amazone. Je werkt hier dan zo naartoe en dan dit. Ben blij voor Anky, maar een echte titanenstrijd was ook mooi geweest.