KiWiKo schreef:Daarnaast als een paard in een proef zo aan de staak gaat, dan MAG dat nooit op zo een evenement leiden tot een zilveren medaille zeker niet als het twee proeven achter elkaar is.........
Hallelujah.............
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Daarnaast als een paard in een proef zo aan de staak gaat, dan MAG dat nooit op zo een evenement leiden tot een zilveren medaille zeker niet als het twee proeven achter elkaar is.........
Cayenne schreef:,,De proef van Isabell Werth heeft een hogere moeilijkheidsgraad dan de proef van Peters, daardoor kan ze toch een hogere score halen", voert Riexinger ter verdediging aan, over de jurering van de kür op muziek.
Liezel1 schreef:Wordt het dan uiteindelijk een wedstrijdje om de moeilijkheidsgraag, waarin je delen van je proef compleet mag verpesten omdat je moeilijkheidsgraad je toch wel aan een lekkere score helpt?
bromfiets schreef:Tot mijn eigen verbazing ben ik het helemaal eens met HC (= een grapje hoor HC)
Daarnaast vind ik het ook erg jammer dat er aan een bepaald aantal punten aan een naam vastzit. Sport betekent in mijn ogen dat je een overwinning moet verdienen! En niet dat je het eigenlijk al in je zak hebt omdat je het al vaker hebt gedaan.
Dan had v/d Hoogeband namelijk ook goud moeten hebben...
Citaat:Daarnaast vind ik het ook erg jammer dat er aan een bepaald aantal punten aan een naam vastzit. Sport betekent in mijn ogen dat je een overwinning moet verdienen! En niet dat je het eigenlijk al in je zak hebt omdat je het al vaker hebt gedaan.
Dan had v/d Hoogeband namelijk ook goud moeten hebben...
Citaat:In het oude systeem (wegstrepen laagste + hoogste score) haal je dat effect juist een beetje weg. Jammer dat dat is afgeschaft.
Citaat:Tja en verder heb ik ook met mijn mond open zitten kijken naar de punten van bepaalde ruiters. Sommige hebben echt beter gereden als dat ze zijn gewaardeerd.
IZEP schreef:In mijn ogen mag op deze manier staken zoals Satchmo dat heeft gedaan meteen leiden tot diskwalificatie. Kan de rest van de proef nog zo goed zijn dit kan gewoon echt niet en zeker niet op dit niveau en op de spelen. Tis toch te gek voor woorden dat als dit tot 2 keer toe ook nog gebeurd dat zo'n combinatie dan nog zilver krijgt?!
IZEP schreef:In mijn ogen mag op deze manier staken zoals Satchmo dat heeft gedaan meteen leiden tot diskwalificatie. Kan de rest van de proef nog zo goed zijn dit kan gewoon echt niet en zeker niet op dit niveau en op de spelen. Tis toch te gek voor woorden dat als dit tot 2 keer toe ook nog gebeurd dat zo'n combinatie dan nog zilver krijgt?!