Anky: "De fout van Satchmo is jammer, maar wel mooi jammer"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xQuinta

Re: Anky: "De fout van Satchmo is jammer, maar wel mooi jammer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:07

CarinaR schreef:
Coby schreef:
Ik vind ook dat Anky hogere punten dan Werth had moeten hebben. Salinero was iets te scherp aan het been, wat alleen maar goed is denk ik dan toch. Het paard van Werth staakte gewoon, wat echt niet kan. Dus ik snap eigenlijk niets van de uitslag. Al vond ik Anky niet echt spetteren, het was goed, maar niet meer dan dat.

Amen!!!
Ik vind het echt een grove fout van Werth...

Vind ik ook maar jury's denken daar anders over.
Ik zat ook een tijdje in een dip met m'n pony en ik deed mee in een competitie dus ik kon niet zomaar zeggen ik ga niet meer. Ik had 2 van mijn proeven compleet verknalt mijn pony ging in staking (was wel mijn schuld denk ik) Maar elke keer was ik wel weer in de top 15 van de 27 combinaties.
Ik snapte er niets van. Toen ik mijn proef terug kreeg wist ik wat voor een jury me beoordeelde.
Het was een jury die voor echt slechte dingen een 3 gaf en dingen die mooi gingen een 7 en super goed een 9 of 10. Ik had ook beide proeven wel een 10. Maar ik heb beide proeven gezien en ik vind het onterecht dat Isabell eerste is geworden.

witteruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:41

Djilan schreef:
Wat in het stukje van de KNHS staat klopt niet, het was idd op het appuyement naar links.

Witteruin, die fout van Isabel op de wissels om de pas na de pirouette heb ik ook niet gezien, maar wij op tv zagen het van voren. Wat was de fout, sprong hij achter niet mee?

Ja hij sprong achter 1 keer niet helemaal door ,ik zag het gelijk !! en zat voor de tv en toen dacht ik met 100% dat Anky er boven zou zitten maar helaas !! Onze lieve heer is volgens mij een duitser hahahahahaahahaha

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:57

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:08

Ben ik dan de enige die een uitspraak als "ik vind het mooi jammer" Of, wat dat betreft "het lag niet aan mij" behoorlijk onsportief vind, vooral aangezien het hier toch om de Spelen, met als leuze "deelnemen is belangrijker dan winnen", gaat? Hopelijk ging het hier maar om "a slip of the tongue"...

En, toegegeven, ik ben heel blij dat ik daar geen jurylid was, want ik vond het zelf erg moeilijk om het verschil te maken. Nu goed, eigenlijk vertrekken beide combinaties dinsdag met een schone lei (of toch zo goed als) dus het kan nog alle kanten uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:41

Waarom is dat onsportief?Als je er niet heen ging om te winnen kon je net zo goed thuis blijven of anders had ik er ook wel kunnen rijden.

Ik denk dat julie de duitse zenders niet hebben bekeken ,daar worden wel mindere aardig dingen gezegd als mooi jammer,over de nederlanders.

Anky is in het momenteel wat in het nadeel,en dan is het toch mooi als er bij de concurent wat fout gaat.
En die concurent mag nu wel eens na gaan denken wat er mis is ,dit is de tweede keer dat het paard openbaar zo in verzet komt.Dat doet hij ook niet zomaar dus mogen ze wel eens gaan uitzoek waarom.Waarom dit beide keren beloond word met een eerste plaats snap ik al helemaal niks van.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:43

silvana schreef:
Waarom dit beide keren beloond word met een eerste plaats snap ik al helemaal niks van.

Amen, ik vind dit ook niet kunnen. Ja

Verder stond ik wel van meerdere resultaten te kijken, zoals die van Nadine Capelmann, hoe die nog ooit 67% heeft kunnen rijden, die had overal een 0 voor moeten krijgen, zo onrustig en getrek was het, om dat paard er maar enigszins doorheen te jagen.
Nu zeg ik het wat overdreven, maar het zag er echt uit als een hoop gemor, dan mag je van mij meteen uitgebeld worden.

De uitspraak "mooi jammer" vind ik trouwens een prima uitspraak Haha! Een professionele uitspraak van een concurrent die op een nihil verschil staat. Haar uitspraak over "het lag niet aan mij" vond ik er wel een waar vraagtekens achter gezet kunnen worden, beetje arrogant.

Overigens vind ik Salinero ook niet zijn normale niveau hebben. Hij lijkt iets te krampachtig rondgestuurd te worden. Wss heeft Anky haar zenuwen moeilijk onder controle. Al is het verschil met muziek altijd anders. Normaal kijk ik nooit GP, alleen de kür, laten we hopen dat Salinero en Anky dan hun oude vorm weer hebben.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:06

Ben ook erg benieuwd naar de kur, hoop dat anky dan echt schitterd.
Ik vind persoonlijk de fout van Anky heel wat minder zwaar als die van Isabel, maar goed ik zit daar niet in een juryhokje, dus we zullen het ermee moeten doen.
Hoop dat Anky het toch nog gaat redden.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:13

hoe laat begint het morgen? Moet werken namelijk, beetje balen...

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:45

Het was een dubbeltje op zijn kant, Anky of Isabelle winnaar van de Special. Een miniem verschil in punten, daar kun je uren, dagen jaren over babbelen zonder het eens te worden.
Pikant detail: Het duitse jurylid kan de schuld niet krijgen, die ging aardig mee met zijn collega's als het om de eerste twee gaat.

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:28

er is toevallig zo geen website ofzo, waar je de proeven opnieuw kan bekijken?

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:42

De proeven van Anky + Isabell tijdens de Special staan op Youtube, geloof ik. Even zoeken. Knipoog

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:18

het is jammer voor isabel maar voor nederland natuurlijk niet! hihi. maar goed hopelijk doet anky het vandaag goed in de kür op muziek!! Haha!