Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik ben vooral benieuwd naar de reactie van Anky![]()
Cayenne schreef:Ik ben vooral benieuwd naar de reactie van Anky![]()
asjemenou schreef:Fitzroy schreef:Ze heeft daar 1 1, 2 2-en en 2 3-en voor gekregen.
Imo had ze 5 enen moeten krijgen
dat hadden idd 5 1en moeten zijn.
Dus ze heeft 6 puntjes teveel gehad.
Skipper schreef:Kan je dat nog ergens zien Fitzroy of hoe weet je dit?
Karl66 schreef:Als je in één keer spontaan van 80 naar 74% terugvalt, dan zijn er echt wel lage punten gegeven voor die piaffe. Ik ben zelf net thuis en heb niks gezien, maar we willen allemaal graag dat de jury fouten zwaar afstraft en hoge punten durft te geven als iets goed wordt uitgevoerd.
Of de eerste plaats terecht is weet ik niet, maar één onderdeel is natuurlijk niet maatgevend voor de waardering van een hele proef.
Fitzroy schreef:Skipper schreef:Kan je dat nog ergens zien Fitzroy of hoe weet je dit?
Ik zat op EinsPlus te kijken en die commentator gaf gelijk aan per onderdeel wat er gegeven werd.
Fitzroy schreef:Nope, de Duitse jury zat maar 0,2 hoger. De Amerikaan 1,4 belachelijk.
Karl66 schreef:Als je in één keer spontaan van 80 naar 74% terugvalt, dan zijn er echt wel lage punten gegeven voor die piaffe. Ik ben zelf net thuis en heb niks gezien, maar we willen allemaal graag dat de jury fouten zwaar afstraft en hoge punten durft te geven als iets goed wordt uitgevoerd.
Of de eerste plaats terecht is weet ik niet, maar één onderdeel is natuurlijk niet maatgevend voor de waardering van een hele proef.
Fitzroy schreef:Lyrisch natuurlijk over Satchmo en Isabell
Had je wat anders verwacht?
Allejandro schreef:Kan je het nog ergens terugzien?
Fitzroy schreef:Lyrisch natuurlijk over Satchmo en Isabell
Had je wat anders verwacht?