Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FriesWytske schreef:Jullie vinden haar allemaal zo goed omdat ze altijd alles wint. En Op de o.s. mag rijden. Maar ik vind Imke en HP beter rijden als Anky. En dat is mijn mening en daar moeten jullie het maar mee doen.
Blue_Eyes schreef:pittig_ding schreef:Hoe oud is Anky dan?
40. Inderdaad, als die kleine dadelijk naar school gaat, wordt het voor haar allemaal een stuk lastiger. Ik kan haar geen ongelijk geven.
Citaat:"Dit was mijn laatste kans om de Duitsers te verslaan. In Londen is Salinero te oud en ook ik wordt ouder. Daarnaast zijn er de kinderen en ik heb absoluut geen enkele behoefte door te gaan in deze sport als wedstrijdruiter tot mijn tachtigste", aldus Anky.
Unfaithful schreef:Sharon89 schreef:heeft ze dat verteld? dat het niet aan har lag ?!
Zie openingspost!
Maar wie weet hoe ze het bedoeld heeft? Ik denk niet dat Anky zo snel neerbuigend over haar teamgenoten zal praten
josie schreef:Jeetje zeg, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar zeg!
Ik vind ook dat je op dit niveau toch echt wel met je paard moet kunnen halthouden, zowel aan het begin als aan het eind en bij het eind stond hij echt niet stil, nog voor geen momentje.
En ja dan maar sneller groeten en zwaaien om het daarmee te verbloemen.............
Dat was al voordat het publiek begon met klappen, dus ja daar heeft 'Fries' toch echt wel een puntje.
Ik zie het op vele wedstrijden van haar, dus daar zou best wel wat aandacht aan geschonken mogen worden.
Andere paarden zie je wel rustig stilstaan op de OS, ook op haar niveau, dus het kan wel.
Zal wel minder op getraind worden.
josie schreef:Jeetje zeg, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar zeg!
Ik vind ook dat je op dit niveau toch echt wel met je paard moet kunnen halthouden, zowel aan het begin als aan het eind en bij het eind stond hij echt niet stil, nog voor geen momentje.
En ja dan maar sneller groeten en zwaaien om het daarmee te verbloemen.............
Dat was al voordat het publiek begon met klappen, dus ja daar heeft 'Fries' toch echt wel een puntje.
Ik zie het op vele wedstrijden van haar, dus daar zou best wel wat aandacht aan geschonken mogen worden.
Andere paarden zie je wel rustig stilstaan op de OS, ook op haar niveau, dus het kan wel.
Maar waarom mocht ze niet voluit gaan van Sjef?
Dan moet hij nu niet zeggen dat de rem er op zat, in een vorige artikel stond dat Anky niet voluit mocht gaan, dan nu ook niet zeuren als ze dat niet gedaan heeft, want blijkbaar heeft ze dan wel goed geluisterd.
Of het vorige stuk was onjuist.........
Vond dat Isabel terecht gewonnen had, op het achterbeentje na dan (puur verzet), maar hoe indrukwekkend waren de appyementen in draf.
Het spijt me te zeggen, dat red Salinero niet, maar goed ieder paard zijn kwaliteiten.
Devato schreef:josie schreef:Jeetje zeg, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar zeg!
Salinero stond aan het begin wél goed stil. Ja, misschien ligt het aan Anky dat hij niet wil halthouden aan het eind, dat weet ik niet, maar misschien is hij dan wel heel opgewonden? Van streek door het plotselinge applaus? Een paard is geen robot, met sommige dingen kan een paard gewoon ontzettende moeite hebben.
Sannemo schreef:hmmm oké, kan zijn dat Anky inderdaad wat afschuiverig is, maar ik denk dat ze het nu over de jury had. Het verschil tussen haar proef en die van Isabella was niet zo groot als de punten aangeven. (die trap in piaffe vond ik ook echt niet kunnen).
Ben persoonlijk niet echt een Anky fan (Ja Wytske, ik heb ook weleens zoiets gehoord, zelfs dat ze haar paarden slaat en ze eerst enorm opjaagd alvorens ze te trainen, zodat ze te moe zijn om te protesteren, maar ja...is allemaal van horen zeggen)
Ben sowieso niet zo'n toppaardensportfan, omdat ik het allemaal erg onnatuurlijk vind lijken, dat getrek in die mond en die hals zo krom dat ze amper kunnen zien waar ze lopen. Maar eerlijk is eerlijk, vooral de kür op muziek wil ik altijd zien. En Anky is nou eenmaal de best presterende nederlandse, dus petje af!
Toch wil ik weleens weten hoe oud Salinero dan is, zo lang rijdt ze daar toch nog niet mee? hiervoor 2 bonfires toch?
tessyke schreef:Cayenne schreef:"Het lag niet aan mij dat we geen goud hebben", klonk het iets kregel.
pfffff vat ik dit nu slecht op of is het gewoon erg neerbuigend tegenover de rest
Beaux schreef:Is niet opvallend maar gewoon supereerlijk in mijn ogen.