Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malloesje schreef:Wat reed die chinees gruwelijk slecht zeg en wat een beroerd paard
Citaat:Vreselijk jammer dat ze de lusitano's niet lekker aan het lopen hebben vandaag, vind het altijd super knap en geweldig om op dit soort wedstrijden zulke paarden te zien.
Cyrina schreef:Citaat:Vreselijk jammer dat ze de lusitano's niet lekker aan het lopen hebben vandaag, vind het altijd super knap en geweldig om op dit soort wedstrijden zulke paarden te zien.
Ik hoop het ook. Het lijkt wel of ze heel erg de mindere punten proberen te verbeteren, maar daardoor hun goede slechter laten worden, waardoor het geheel slechter wordt. Je moet juist de beste dingen uit je paard naar boven halen. Van Brazillie kan je het verwachten, die zijn nog niet zo ver...maar de Portugesen zelfdie zouden toch een goede piaffe moeten kunnen laten zien!
Maar ja, ik heb makkelijk banketstaaf natuurlijk op mijn bureaustoel
Cyrina schreef:Ik vond het paard zelf van de chinese helemaal niet zo slecht. Als je soms zag hoe hij vanuit de piaffe vertrok, dit paard KAN echt gaan zitten zoals het hoord, nu nog op het goede moment.
Ulala schreef:ik vond het een goede proef, jammer van de tong idd en erg jammer dat er weer een jurylid duidelijk moet laten merken uit welk land hij komt en op welk land hij het niet zo heeft...
Maar goud lijkt mij moeilijk te halen... ik hoop dat ik het verkeerd heb als beroepspessimist...
asjemenou schreef:Heike staat 2,7% los van de rest bij die jury
Prisca schreef:Net op 3fm olypisch nieuws:
Paard van Hans Peter Minderhoud deed de Zigzag niet goed....
Kom niet meer bij....