Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Setti schreef:Ik heb alleen het begin gezien. Daarna lag mijn NOS-live eruit. Tussen half 2 en 2 uur komt er een stukje op Ned1. Hopelijk daa de herhaling. Ik heb de hulptroepen al ingeschakeld om het op te nemen. Zijn er al ruiters met hogere scores?
Fleurtje100 schreef:Ik zoek ook een online scorebord, maar nog niet kunnen vinden. Nette proef, vond de score ook een beetje tegenvallen , maar de piaffe telt natuurlijk 2 keer. Had wel minstens 70% verwacht, hoop dat het genoeg is of dat de Duitsers/Denen de mist in gaan
Wat is de ademhaling van de meeste paarden trouwens zwaar, volgens mij hoor ik dat bij NL temperaturen e nooit als ik langs de ring sta.
Horsedances schreef:Zeker 3% te laag, maar dat krijg je als je als eerste moet starten. Zwakke punten waren toch wel de Piaffe en de overgangen Pa-Pi-Pa, terwijl de pirouette meer vloeiend zouden kunnen. Sterke punten te over : de uitgestrekte gangen en zeer zeker denk ik dat we zulke wissels niet meer te zien krijgen.
_ulivi_ schreef:ik had ze eigenlijk op moeten schrijven, maar kom ik helaas nu pas mee![]()
maar HP na 4 starts nog steeds bovenaan![]()
de zweed die net reed had in de 67% niet helemaal terecht!