Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Up_to_Date schreef:Op de site van de krant waarvan dit artikel komt, staat dat de trailer w.s. een klapband heeft gehad. Moeder en veulen maken het goed, staan thuis in België.
Up_to_Date schreef:Ja precies. Die eerste reactie slaat toch werkelijk nergens op!
Up_to_Date schreef:Hihi nee. Die reactie onder het artikel in de krant.
De link staat op pag. 1.
Citaat:Hier heeft iemand iets niet begrepen.
femmefatale1 schreef:En daarom is het verstandig om zelf wat meer door te rijden, dan rij je minder in de weg. Vrachtwagens rijden het aantal km wat aangegeven wordt via de tacho, personenwagens hebben een tellerafwijking en dus hij je zelfs minder als 80!
Even ontopic: blij te horen dat het goed gaat met moeder en kind..!!! Pfff.. het zal je gebeuren..
starjo schreef:femmefatale1 schreef:En daarom is het verstandig om zelf wat meer door te rijden, dan rij je minder in de weg. Vrachtwagens rijden het aantal km wat aangegeven wordt via de tacho, personenwagens hebben een tellerafwijking en dus hij je zelfs minder als 80!
Even ontopic: blij te horen dat het goed gaat met moeder en kind..!!! Pfff.. het zal je gebeuren..
ff oftopic
Ik rij zeker niet minder dan 80 km ik rij op sommige rechte en rustigere wegen gerust 90 95 km en nog komen deze jongens je voorbij die tacho zegt echt niet altijd wat hoor, en zo'n grote afwijking in de teller is er ook weer niet.
Ben ook blij dat de pony weer veilig zijn en ben benieuwd of ze ooit nog een trailer in gaan?
Dinopino schreef:Er zijn op zulke berichten altijd van die ondoordachten met mening verstookte reacties. Het zal wel dit en het zal wel dat.Maar geloof me het gros van de mensen ergert zich ook aan deze reacties en is dolblij dat het goed gaat met de paarden en voelt mee met de mensen die dit is overkomen. En twijfelt echt niet aan wat dan ook maar is gewoon begaan. Alleen die reageren niet allemaal.
Hoop dat de schade aan de trailer te herstellen is en dat er niemand wat aan heeft overgehouden.
Up_to_Date schreef:Op de site van de krant waarvan dit artikel komt, staat dat de trailer w.s. een klapband heeft gehad. Moeder en veulen maken het goed, staan thuis in België.