Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Demone schreef:Als dat meisje het verhaal zelf zo verdraaid heeft, vind ik het wel erg triest, 13 jaar en dan al zo..
missblondie schreef:Ja, zo kan je het ook zien, maar als je een beetje logisch nadenkt, kan je als 13 jarige ook wel bedenken dat ze er toch wel achter komen dat de boer heeft geholpen in plaats van is doorgereden. Hierdoor zijn er hele vervelende reacties gekomen over boeren ed.
shireen schreef:Nou ik zal de verhaaltjes maar uit de wereld helpen.........
Ik ging naar mn pony die even verderop op t land staat.
Ik rijd op de weg en zie een traktor met grote aanhanger langs de kant staan.
Ik verminder vaart en zie dat er een paard in de sloot ligt.
Ik stap uit en ren erheen, paard lag op zich goed dwz met ze voorbenen op de heling.
Meisje was in paniek en de boer ook.
Gerustgesteld en in de sloot gesprongen om dr zadel af te doen.
Paard lag er zo gezegd goed bij dat ik dacht dat we het met ze vieren zouden redden er was inmiddels ook een mannelijke fietser bij gekomen.
Boer had een touw bij hem en we hebben samen het touw eromheen gedaan onder ze kont langs.
Paard probeerden eruit te klimmen en verliest dr evenwicht en valt om.
Besloten om zelf niks meer te doen en de brandweer te laten komen, er kwamen steeds meer omstanders bij en de boer ging verder zn werk doen.
Brandweer erbij en de veearts,paard weer op t droge en geen zichtbare verwondingen.
Boer kwam steeds langsrijden met zn gras en vroeg aan mij hoe t ging met t paard.
Ik vind t niet netjes dat die man zo beschreven word in de krant want hij is niet doorgereden!
Hij was juist erg geschrokken, ook hooor ik later dat het dier bang is voor traktoren en dan kan je beter maar niet op die weg rijden doordat t zo smal is.
Hoop dat t met t paard goed gaat en t meisje ook.
CharleyT schreef:verography schreef:maar alsnog had die man wel even zijn gas los kunnen laten, dan was dit moddergooien nooit gebeurd.
Toch nog even een na-trapje naar de beste man?!
verography schreef:CharleyT schreef:Toch nog even een na-trapje naar de beste man?!
Om eerlijk te zijn: JA! Dan moet je maar even logisch nadenken en je gas terug nemen. De man is in mijn ogen fout, en dan heb ik het niet over het wel of niet uit de sloot hijssen.
GvdT schreef:Eigenaresse is ook iemand die creatief met de waarheid om gaat![]()
Misschien mocht ze daar wel helemaal niet komen en de DA kosten zullen betaald moeten worden. Kat in het nauw maakt rare sprongen....
shireen schreef:Boer had een touw bij hem en we hebben samen het touw eromheen gedaan onder ze kont langs.
Paard probeerden eruit te klimmen en verliest dr evenwicht en valt om.
Besloten om zelf niks meer te doen en de brandweer te laten komen, er kwamen steeds meer omstanders bij en de boer ging verder zn werk doen.Brandweer erbij en de veearts,paard weer op t droge en geen zichtbare verwondingen.
Boer kwam steeds langsrijden met zn gras en vroeg aan mij hoe t ging met t paard.
Ik vind t niet netjes dat die man zo beschreven word in de krant want hij is niet doorgereden!
GvdT schreef:Je kan daar niet eens hard rijden, het is daar zo smal, dat je eigenlijk altijd je gas moet loslaten om iemand te passeren.
Dit gebeurd ook gewoon onbewust.
GvdT schreef:![]()
Dat je dat kan Amondi, ik kan niet zonder leestekens.