Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magicjohn schreef:Satchmo bang voor het scherm, maar er is nog steeds een duitse juryvoorzitter die altijd nederlanders laasg plaats en die houtirige elvis en de andere duitsers hoger, dus gelijke kansen nu misschien...
Citaat:Heeft je paard last van concentratieproblemen IsabellVinden wij HELEMAAL niet erg
Tallie_Ho schreef:Citaat:Heeft je paard last van concentratieproblemen IsabellVinden wij HELEMAAL niet erg
Contango schreef:Gevoel voor humor is ook ver te zoeken geloof ik?
marlies85 schreef:Het maakt mij niet uit wie er wint...maar het is wel mooi meegenomen als nederland wint
Contango schreef:Het maakt mij ook niet uit wie er wint... Wij hebben er hier namelijk weinig invloed op
Maar ik heb gewoon bepaalde voorkeuren
sambagirl schreef:Contango schreef:Het maakt mij ook niet uit wie er wint... Wij hebben er hier namelijk weinig invloed op
Maar ik heb gewoon bepaalde voorkeuren
Tallie Ho is bezig met opvoedcursus, we mogen geen onsportieve uitspraken doen, ik vind het allemaal wel humor en hoop dat Nederland gewoon lekker het goud omgehangen krijgen!
sjorsie schreef:Ik vind het niet zo sportief van Tallie Ho dat ze 'ons bokkers' de LOL niet guntwe doen er niemand kwaad mee toch??