Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:Wat is die reactie van Hamminga ga, waar je je aan stoort? En in welke media?
Sjoert schreef:Hallo allemaal,
hier de groeten uit VerdenWij vermaken ons momenteel enorm met passagerende kamelen die niet over de rug lopen en flinke onderhalzen hebben
![]()
![]()
Ik wil even melden dat het Isabelle enorm goed doet om hier leuke, positieve en ondersteunende reacties te lezen.
Gr!
juksz schreef:Goed zo!!
Goed gedaan hoor!!!
Maar uh...niet veel soeps dus??
Horsedances schreef:Vreemd heel vreemd, een steward die zich gaat bemoeien met hoe iemand zijn paard moet rijden cq voorstellen. Met een andere Duitser (Riexinger) als hoofd van de "ground jury" in Hongkong staat ons waarschijnlijk ook daar wat te wachten. Maar wie durft Anky of Isabelle een reprimande te geven ? Nee om hun gram te halen gebruiken ze de mindere goden ! Zolang de FEI geen duidelijke stelling in neemt aangaande wat wel en niet toelaatbaar is wordt het meer en meer een belachelijk circus, waar iedereen zijn eigen wetten gaat hanteren. Tijdens de selecties voor jonge paarden in Amerika zat een jurylid (fokker van Hannoveraanse paarden) ongestraft elk paard naar beneden te punten die geen Hannoveraans bloed had etc...etc... etc... Door gebrek aan sturing vanuit de overkoepelde organisaties wordt het steeds meer een tombola.
Theo
Leonora schreef:ook een paar dagen Verden achter de rug, zal niet zeggen dat ze in Duitsland geen goede paarden hebben, maar qua expressie en achterbeen hebben wij hier echt een voorsprong.
Cayenne schreef:Ik ben nu al benieuwd naar de foto's
Sammie schreef:Leonora schreef:ook een paar dagen Verden achter de rug, zal niet zeggen dat ze in Duitsland geen goede paarden hebben, maar qua expressie en achterbeen hebben wij hier echt een voorsprong.
Meen je dat nu? Ik vind het achterbeen hét grootste aandachtspunt in de dressuurfokkerij. Dát en bloedvernauwing..
asjemenou schreef:Sammie schreef:Meen je dat nu? Ik vind het achterbeen hét grootste aandachtspunt in de dressuurfokkerij. Dát en bloedvernauwing..
Maar bij de Duitsers is dat imo een nog groter aandachtpunt
asjemenou schreef:Kreeg die echt een 9.5?
Pff, ik heb echt geen kijk op dressuurpaarden volgend mij.
asjemenou schreef:Kreeg die echt een 9.5?
Pff, ik heb echt geen kijk op dressuurpaarden volgend mij.
Cayenne schreef:De foto's van Sjoert staan ondertussen online.