Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy1982 schreef:Die man die haar in haar armen nam had wel de dag van zijn leven
rockwitch schreef:Dat had ik dus ook, je ziet dat bit helemaal door zijn mond getrokken zitten. Dan zou ik ook steigeren.
Noukie schreef:We zijn wel ineens met zn allen heel erg heilig op bokt zeg. Nu moet ik zeggen dat ik altijd met cap op paard stap, maar er zijn er duizenden die dat niet doen.
Nu is er een model en er gebeurt wat en het is meteen een geit dat ze geen capje op heeft. Wil je een keer bij ons op stal dat komen vertellen aan het merendeel
Daarnaast, ok, ze zal niet het meest handigst gereageerd hebben, maar de reacties zijn wel weer erg makkelijk. Het bit wordt door zn mond getrokken. Ja, ze gaat met paard en al tegen de grond. Merendeel van de mensen reageert dan niet heel rationeel meer hoor... Of het een verstandige actie was in the first place: nee, denk ik niet. Dat we vanaf de kant allemaal weten dat je een paard dat omhoog komt niet aan zn kop moet trekken is ook een feit.
Maar velen, zeker mensen die het niet zo vaak meemaken, hebben toch als eerste reactie zorgen niet zelf te vallen. En helaas is dat vaak door houvast te zoeken aan de teugels, waardoor je juíst met paard en al gaat..
Al met al dus geen goeie zet nee, maar de beste stuurlui staan duidelijk weer aan wal
Urielle schreef:Als ik het zo lees heeft ze hem nota bene zelf omgetrokken
Charles schreef:Nogmaals, ze is geen leek. Het was een reflectie om de teugels strak te pakken.
Urielle schreef:Als ik het zo lees heeft ze hem nota bene zelf omgetrokken
oensan schreef:Urielle schreef:Als ik het zo lees heeft ze hem nota bene zelf omgetrokken
Als je naar het bit kijkt dan is hij ook zo omgetrokken. Ik snap wel dat het een reflex is, maar wel pijnlijk voor beiden.......
patsur schreef:Als je omringd bent door mensen (wat ik aanneem) is er geen ruimte om je paard eens een trap naar voren te geven..