Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nowornever schreef:Pallatin schreef:pfffff, wat een lage streek!!! Dan heb je ook geen hart voor je paard en je sport!
Zag idd dat je het net geplaatst had, maar toen was ik denk ik net aan het typen..
Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat ze die springschoenen heeft gebruikt.
Snoekiej schreef:Mijn gevoel zegt (hoopt) dat Madeleine die dingen niet gebruikt heeft, maar dat weet niemand zeker. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat (als iemand die springschoenen gebruikt), diegene het risico neemt om die springschoenen te gebruiken op het wedstrijdterrein, waar je er zo mee gezien kan worden. Dan zou je daar thuis toch mee trainen? Als ze eenmaal bang zijn om hout te raken, zullen ze op wedstrijd hun benen nog steeds hoger optillen, of niet?
nowornever schreef:Jij mag wel degelijk een mening hebben die heb ik ook. Maar mijn sympathie liggen wel degelijk bij het paard maar als je mijn berichten gelezen heb zeg ik dat ik het me niet voor kan stellen bij haar maar het niet uitsluit.
spicegirl schreef:nu wint niet de beste, maar degene die niet op doping worden betrapt...