Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisbeer schreef:Even een stipje.
Ik heb veel interesse en al heeel veeeel geld aan allerlei middelen uitgegeven(o.a. Leen Taal en dat groene poeder van Laarakkers(vorig jaar meegdaan met de proef, mijn paard had de placebo, na de proef 2 potten aangeschaft maar geen resultaat)
Jitske_ schreef:pluisbeer schreef:Even een stipje.
Ik heb veel interesse en al heeel veeeel geld aan allerlei middelen uitgegeven(o.a. Leen Taal en dat groene poeder van Laarakkers(vorig jaar meegdaan met de proef, mijn paard had de placebo, na de proef 2 potten aangeschaft maar geen resultaat)
Wat is de stand van zaken eigenlijk met die test? Wat voor spul was dat en is dat nu gewoon te koop of zo?
detour schreef:Onze Shet heeft sinds haar behandeling appeltjes op d'r vacht.
Ook krijgt ze weer manen. Zij heeft traumeel, probioticia en drainage compositum gehad. Het is zo fijn om haar niet meer d'r manen en staart kapot te zien jeuken..
Nu gaan we aan de slag met de jaarling. Oorzaak geen idee, maar dat jeuken vind ik zo sneu..
Jullie ook succes.
iesolde schreef:Banjer schreef:zonder deken... das mooi! maar moeten ze opgestald worden met schemer enzo, of kunnen de paarden met dit middel ook dag en nacht buiten blijven?
Ze kunnen gewoon buiten zowel dag en nacht maakt niet uit
Amy77 schreef:Ik ben er weer mee begonnen, zal t jullie over een week of 2 laten weten
Amy77 schreef:Ik heb de flessen in april gekregen..bene r toen mee gestopt omdat het goed ging met Glóa..dus had nog wat over, daar heb ik een start mee gemaakt. (het spul was te duur om te blijven geven, terwijl het goed ging).. Het zijn doorzichtige flessen, met groot wit etiket, waar Hippo Ex-cema opstaat.
Ik heb geen idee of je het al ergens kunt krijgen. Heb toen een tester gekregen en was het druk in productie.
Citaat:hoezo te duur? Moest je dit betalen dan?
Volgens mij mag je helemaal niet betalen als je iets test!
anhartpol schreef:En hoe zit het met drachtige merries?, ben niet zo gek op suplimenten (anders dan lichaamseigen stoffen tijdens een dracht of tijdens de dekperiode) Is daar iets over bekent?En wat kost het per paard per jaar? Lees graag duidelijk antwoord.grt An