Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:DAt is een ware wonderdokter!
Zou het erg knap vinden bij een dubbele beenbreuk wil niet weten wat er gebeurt als het onverhoopt weer mis gaat...
En met springen komt er toch even een andere kracht op te staan dan met gas geven of motor rijden (circuit arts??)
Afijn, ik hoop wel oprecht voor Albert dat hij er snel bovenop is!
Thats_Me schreef:Ik blijf er in vertrouwen dat hij en Oki gewoon op de spelen verschijnen. Er wordt alles aan gedaan op medich gebied om hem zo snel mogelijk weer fit te krijgen.
10 dagen vind ik wel erg krap. Zeker als je bedenkt dat een normaal mens (niet dat hij niet normaal is hoor, maar tja voor topsporters wordt gewoon meer gedaan) er zo'n 6 weken over doet voordat het gips er af kan en het bot hersteld is.
Lijkt mij dat het bot ook wel tijd heeft om te genezen maar goed als het echt kan dan denk ik dat het, het proberen toch wel waard is.
malloesje schreef:Klinkt als een positief bericht.. Laten we maar eerst afwachten wat Zoer zelf zegt.
De Spelen is natuurlijk belangrijk, maar je eigen lichaam is belangrijker en dat moet je niet koste wat kost kapot maken
KiWiKo schreef:ik zou er persoonlijk voor gaan, na de spelen heb je ruim genoeg tijd om je een paar maanden terug te trekken........... maarja dat ben ik met mijn kromme denkwijze
paardje2005 schreef:corine1981 schreef:DAt is een ware wonderdokter!
Zou het erg knap vinden bij een dubbele beenbreuk wil niet weten wat er gebeurt als het onverhoopt weer mis gaat...
En met springen komt er toch even een andere kracht op te staan dan met gas geven of motor rijden (circuit arts??)
Afijn, ik hoop wel oprecht voor Albert dat hij er snel bovenop is!
Nou ik weet niet of je wel eens goed gekeken hebt naar gp motorwedstrijden. Er komt echt wel wat meer bij kijken dan gas geven(wat ze trouwens met de handen doen).
kijk alleen maar naar deze afbeeldingen, en zo zitten ze om en om in de bochten. knie op de grond.
_Lorette_ schreef:malloesje schreef:Klinkt als een positief bericht.. Laten we maar eerst afwachten wat Zoer zelf zegt.
De Spelen is natuurlijk belangrijk, maar je eigen lichaam is belangrijker en dat moet je niet koste wat kost kapot maken
Zo denk ik er ook over. Hij is nog veel verder van huis als zijn been niet goed geneest...
KiWiKo schreef:ik zou er persoonlijk voor gaan, na de spelen heb je ruim genoeg tijd om je een paar maanden terug te trekken........... maarja dat ben ik met mijn kromme denkwijze
KiWiKo schreef:gewoon wat gaan rijden is wel iets anders dan de OS.........
in het allerergste geval moet de breuk opnieuw gebroken worden en duurt de revalidatie 2 maanden ......... IK zou dat risico nemen
KiWiKo schreef:gewoon een botbreuk richt ook bij verkeerd helen geen blijvende schade aan........ breuken aan gewrichten wel, dat blijft altijd gevoellig
dees_daan schreef:je lichaam is belangrijker dan de OS denk ik dan..