Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:het is nog helemaal niet gezegd dat hij niet zal rijden; ze kunnen veel tegenwoordig en albert zal zich echt niet zo mar 123 van de os af laten houden.
ik heb ruiters gekend die met een gebroken hand/pols barrages reden na ingetaped te zijn door de ehbo en een kilo ibuprofen
Wildgirl schreef:het is nog helemaal niet gezegd dat hij niet zal rijden; ze kunnen veel tegenwoordig en albert zal zich echt niet zo mar 123 van de os af laten houden.
ik heb ruiters gekend die met een gebroken hand/pols barrages reden na ingetaped te zijn door de ehbo en een kilo ibuprofen :Y)
ik heb ruiters gekend die met een gebroken hand/pols barrages reden na ingetaped te zijn door de ehbo en een kilo ibuprofen
Chann schreef:Volgens mij bedoelde rowo het best wel sarcastisch, dat ruiters niet gecontroleerd worden op doping. Zo kwam 't op mij iig over, correct me if I'm wrong