Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pensionnetje schreef:Katten zijn ook levengevaarlijk!
Als je snachts in het donker je trap afwandelt omdat je hoge nood hebt, en je trouwe zwarte pluizebol ligt languit op je donkere trap te knorren, kun je ook zomaar een doodsmak maken.
KiWiKo schreef:ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om dit stuk
Citaat:In an attempt to save a sheep, a man got electrocuted last evening at VOC Nagar, Pulianthope.
Police said Anthony (36), a shepherd, was grazing his sheep herd near Buckingham canal, when a sheep got stuck in the marsh. He got into the slush to retrieve the sheep when he stepped on a live wire and was thrown off. He was rushed to Government Hospital where he died.
Otteri police have registered a case and are enquiring.
Zoolgangster schreef:Wat dat schaap betreft, een kwaaie ram kan behoorlijk hard eh, rammen.
nowornever schreef:Natuurlijk is dit de uitkomst van het onderzoek maar je moet het wel in de juiste verhouding bekijken. Hoevaak komen mensen met paarden in aanraking in verhouding met een krokodil of haai. Weer zo`n zinloos onderzoek als je niet weet hoe je de statsieken in juiste verhoudingen moet bereken.
Inujojo schreef:Als je wil dat je niets gebeurd tijdens sport o.i.d, dan moet je jezelf binnen opsluiten en gaan dammen of zo. Wat lijkt mij aannemelijker, dat een paard schrikt van iets dat uit de bosjes komt springen of dat er een witte haai uit de bosjes komt springen? Met de hoeveelheid mensen die paardrijden, lijkt mij het eerste aannemelijker
daNiielle_ schreef:Ja en hoe komt dat?
Door het onverantwoordelijke gedrag van mensen tegenover paarden en andere dieren.
Nadya schreef:Ik ga meer voor de stelling:
Mensen dodelijker dan paarden.![]()
Hebben ze daar al eens een onderzoek naar gedaan?
renee16 schreef:kunnen we beter met zijn allen op haai,- of krokodil rijden gaan.