Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Black_White schreef:Beetje appart dat bokt tegenwoordig advertenties neerzet als voorpagina nieuws, maar goed voor die mensen beste publiciteit (behalve voor hun naam dan).
Het verhaal wat de advertentie bevat heb ik mijn vraagtekens bij. Volgens mij rammelt dan echt langs alle kanten. Maar goed de foto is leuk en heeft een hebbe hebbe hebbe gevoel, en zal de volgende penny ook aanspreken.
amondi schreef:hun telefoonnummer kan je in de link vinden hoor....
eigenlijk is dit dus een verkapte MP advertentie en die mogen niet op Bokt.....
Vergissing van de nieuwsredactie waarschijnlijk
Craignethan schreef:Bezint, eer gij begint ......
En dan op de emotie van de lezer inspelen die een puberhengst moet kopen die waarschijnlijk nog niks kent
guenivere schreef:Dat dacht ik ook 750 voor castratie:S....
Oke die van mij was welles waar geen belg, maar een gewoon paard.. maar maakt dat verschil dan?
Ik heb een paar maand geleden 120 euro betaald inclusief voorreikosten antibiotica en verdoving, de castratie zelf natuurlijk ook.
Castreren als veulen zou ik zowiezo niet doen, ik vind dat ze wel een beetje de mogelijkheid mogen krijgen om uit te groeien, wat dat betreft vind ik dat ze op dat gebied geen fouten gemaakt hebben.
En ik denk dat er toch best wel liefhebbers voor die dieren zijn, als ik de ruimte en het geld had, dan had ik er zo 2 willen over nemen.
Citaat:mits er geen telefoonnummers e.d worden genoemd.
Citaat:Maar er stond toch een tel.nr. in de openingspost?
EDIT: Ah nee, 19 min. geleden verwijderd
KiWiKo schreef:Dit is echt een spoedcursus voor de beginnende handelaar![]()
![]()
U gaat naar de markt, pleurt het spul 3 jaar op het land, en ga dan vooral een snielug verhaal ophangen......... succes gegarandeerd
Cowgirl schreef:Wanneer is zuidlaren ook alweer