Connexxion-bus botst op paard, paard te water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille1970

Re: Connexxion-bus botst op paard, paard te water

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 09:09

Mariel89 schreef:
ik heb t niet zo op connexxion bussen, maar dat komt omdat er 2 jaar geleden eentje tegen míj op reed, zijn fout.
Dat geeft me niet de toestemming om nu te oordelen hoe t daar verlopen is en wie zijn schuld het was..
In iedergeval erg sneu voor paard en ruiter, en buschauffeur zal ook wel flink geschrokken zijn

Als het een blonde vrouw in een witte peugeot was geweest, had je het dan nu niet zo op blonde vrouwen in witte peugeots?

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 09:12

Cayenne schreef:
Ik heb een mailtje gehad van de eigenaresse van het paard Lachen

Ik mag hem natuurlijk niet openbaar maken, maar het komt er op neer dat het redelijk goed gaat met het paard.
Volgens de eigenaresse stond ze naast het paard om het hek van het terrein open te maken, toen de bus er aan kwam en die vond het niet nodig om even te wachten.
Het paard schrok en liep achteruit tegen de bus aan. Daardoor schrok ze nog meer en viel in de sloot.
Volgens de buschauffeur kon hij het paard niet ontwijken, maar hij heeft ook niet stapvoets gereden.
De aalsmeerderweg is expres smal aangelegd om hard rijden te voorkomen, maar de weg is ook te smal voor bussen en groot verkeer.

Stapvoets rijden op de Aalsmeerderweg, DAT is pas gevaarlijk. Daar is die weg helemaal niet voor gemaakt.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 09:13

CharleyT schreef:
MiniMouse schreef:
Bussen rijden nou eenmaal asociaal!
Ik heb echt nog nooit een bus gezien die zich normaal in het verkeer gedroeg.En je hoort ook niks anders dan dat!
Verschrikkelijk voor de eigenaar en het paard.

Kortzichtig geneuzel zeg, alles en iedereen over 1 kam scheren. Maar ja, paardenvolk is zelf altijd heel correct he??????

Helemaal mooi gezegd!

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 15:47

ik woon in een landbouwgebied in zeeland lekker rustig zou je zeggen,maar schijn bedriegt.
als ik onze ijslanders naar de wei breng(2) scheert alles rakelings langs en nog met een flinke snelheid ook
mensen denken totaal niet na
gelukkig zijn ze wel verkeersmak maar het blijven dieren he

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 15:49

Volgens mij wordt de smalte een beetje overtrokken zo; er rijden al tig jaar bussen dus dan zouden er toch veel meer dingen moeten zijn gebeurd? Deze chauffeur keek dus niet goed of reed ondoordacht maar anderen hadden misschien anders gereageerd...
Het feit dat de weg zo lang en recht is geeft mensen kennelijk het gevoel dat ze wel harder kunnen...

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:29

Mireille1970 schreef:
Mariel89 schreef:
ik heb t niet zo op connexxion bussen, maar dat komt omdat er 2 jaar geleden eentje tegen míj op reed, zijn fout.
Dat geeft me niet de toestemming om nu te oordelen hoe t daar verlopen is en wie zijn schuld het was..
In iedergeval erg sneu voor paard en ruiter, en buschauffeur zal ook wel flink geschrokken zijn

Als het een blonde vrouw in een witte peugeot was geweest, had je het dan nu niet zo op blonde vrouwen in witte peugeots?

Ik heb ook gezegt dat ik niet zal oordelen. + dat je het verhaal er omheen niet kent, het was de bus zijn schuld, chauffeur kwam niet uit de bus, en nog vele dingen daarom heen waar we zeker niet blij mee waren. Vandaar dat ik het niet meer zo op connexxion heb. Lachen (en dan dus niet die chauffeur persoonlijk meer) Dat is heel anders dan dat het een personen auto zou zijn geweest en dingen waren anders gelopen.
Maar goed, haha beetje offtopic dit, dus laten we t ontopic houden Knipoog