Het gaat meer dan alleen om geld, de dorpseer staat voorop!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Maargoed, ik zie liever dit 1x per jaar, dan elke week stierenvechten.
RedPassion schreef:Ik pak deze er even uit, maar ik heb meer van dit soort 'excuses' gelezen (bv. dat deze paarden wel altijd buiten staan etc. etc.)
detour schreef:Hoe weet jij dat ze daarna nog prima mee kunnen? Heb je bewijzen?
Nicolletje schreef:RedPassion schreef:Ik pak deze er even uit, maar ik heb meer van dit soort 'excuses' gelezen (bv. dat deze paarden wel altijd buiten staan etc. etc.)
Fijn dat jij dit ertussenuit paktIk zou zeggen, ga naar Italie en ga proberen de Palio te verbieden, misschien lukt het je
Zo bedoel ik het. Niks excuus. Ik vind dat gewoon. Dan liever dit, dan stierengevechten. Sommige dingen kunnen wij in Nederland wel roepen hoe erg we het vinden, maar je krijgt het er TOCH niet mee weg.
Marloes_R schreef:Deze race heeft helemaal niks met de rensport te maken ,maar alles met tradities en eer voor de wijk die wint.
Het is een prachtig spectakel en ik kan het iedereen aanraden om eens mee te maken