Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Vooral verplichten dat idiote ding.En lekker veel ongelukken veroorzaken door op hol slaande paarden.
Is toch leuk?
Marjo_x schreef:Wuis schreef:Vooral verplichten dat idiote ding.En lekker veel ongelukken veroorzaken door op hol slaande paarden.
Is toch leuk?
En dan bedenken dat de enige oplossing hiervoor is elke ruiter een verplicht ruiterbewijs
Marjo_x schreef:http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=35696
Ik kan jouw link niet openen Zammetje.
Maar is het deze? 100 euro? en dat moet verplicht worden?
Marjo_x schreef:Wuis schreef:Vooral verplichten dat idiote ding.En lekker veel ongelukken veroorzaken door op hol slaande paarden.
Is toch leuk?
En dan bedenken dat de enige oplossing hiervoor is elke ruiter een verplicht ruiterbewijs
moonfish13 schreef:ik heb een idee, we gaan protesteren dat áls het moet dat de honden dan ook met poepzakken moeten lopen!~
nee, sirieus, paardenpoep valt uit elkaar en ruikt echt niet zo als hondenpoep...
en blijft ook nog eens veel langer liggen, en dan nog maar te zwijgen over de drollen van honden die zooi als frolic ofzo te eten krijgen!!!!! zooooo dat stinkt!!![]()
écht goed voer scheelt heel erg veel in de stank.
(ervaring mee, dierenpension, je kan de frolic of pedigree klanten er zo uitpikken, o.a. oranje schijt!)
paarden gaan dat niet acceperen hoor... en zo duur ook nog..
nee over 5 jaar lopen alle paarden met een opvangbakje om hun hoofd voor het slijm en snot en weet ik wat, en slofjes om te voorkomen dat er zand of zooi op het fietspad komt!
lottehorse schreef:Een mevrouw hier uit de buurt had een leuk ideetje bedacht voor dit probleem! Gewoon een plasticzakje mee nemen om het mee op te ruimen! Met de vraag van mij waar ik het dan moest laten had ze bedacht dat ik het wel in een rugzak mee kon dragen.. Dat het een uur in de wind zou stinken maakte natuurlijk niks uit
Zoolgangster schreef:Binnen 24 uur opruimen zou wel schelen.
ramboe schreef:misschien moeten ze een soort prulllenbak hebben waar je de poep met een schepje er in kan doen
veerlefellow schreef:en eigenlijk moet je alleen op de ruiterpaden rijden en horen de voetgangers daar niet te komen dus zou er eigenlijk helemaal geen overlast horen te zijn...