Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:mooi dat je er zo naar kijkt goeroe! dit is ook niet te vergelijken met dat hondje die dood ging van de honger als kunsstuk
havana72 schreef:ja dat ken ik wel, maar die mensen hebben toestemming gegeven en die zij al half uit elkaar gehaald. Een dier geeft geen toestemming.
Daarnaast zijn die mensen niet opgezet!
pinuts schreef:heb je zowiso een opgezet mens gezien? Dieren worden normaal ook opgezet, hoe ze worden neergezet bepaald de kunstenaar. Zie er niet veel ergers aan dan een gewoon opgezet dier..Ik vind t eig wel iets hebben, raar toch, dat mensen gewone opgezette dieren normaal vinden, en dit ineens heel erg.. Heeft dr kunstenaar toch iets bereikt.
pinuts schreef:mooi dat je er zo naar kijkt goeroe! dit is ook niet te vergelijken met dat hondje die dood ging van de honger als kunsstuk
havana72 schreef:ja dat ken ik wel, maar die mensen hebben toestemming gegeven en die zij al half uit elkaar gehaald. Een dier geeft geen toestemming.
Daarnaast zijn die mensen niet opgezet!
Loizy schreef:__KELLY; die expositie is naar mijn weten gemaakt van mensen die daar niks van wisten uit derde wereldlanden..?
Gewoon lijken opgekocht.
Loizy schreef:__KELLY; die expositie is naar mijn weten gemaakt van mensen die daar niks van wisten uit derde wereldlanden..?
Gewoon lijken opgekocht.
Ik vind het niet mooi en zou het niet fijn vinden dit in een gallerij tegen te komen, maarja, zo heeft ieder zijn smaak over verschillende kunstsoorten.
Citaat:IT IS not a melancholy comment on this year's equine flu disaster - and it certainly will not be a starter in the next Melbourne Cup.
Titled Novecento, or 1900, it is a stuffed horse unveiled yesterday as a centrepiece of the 16th Biennale of Sydney.
Novecento, created by Italian New Yorker Maurizio Cattelan in 1999, hangs from the ceiling of the Museum of Contemporary Art - one of seven city venues hosting the Biennale until September 7.
Guest Biennale curator Carolyn Christov-Bakargiev gathered the works of almost 200 artists on her chosen theme, "Revolutions - Forms That Turn".
Some of the works have clear connections to political and social revolutions, such as the protest posters by African American activist Emory Douglas, who trained as a commercial artist in prison.
With art on view from 42 countries around the world, Sydney will be even more multicultural than usual. Other major Biennale venues include the Art Gallery of NSW and Cockatoo Island.
All Biennale events are free to attend.
Loizy schreef:Dieren die opgezet zijn maar in normale houding vind ik fijner om te zien dan een opgehangen paard, gewoon omdat die niet als een sterk, trots dier (wat het is) word gepresenteerd, maar als dood en slap.
suleilitha schreef:It Frysk Natuermuseum sil takom wike in Frysk hynder preparearje en opsette. De hynst Keje fan 'e Kilewier is it earste Fryske hynder dat opset wurdt. Keje is soan fan de ferneamde fokhynst Oege fan 'e Kilewier. It preparearjen duorret in heal jier en is te folgjen troch in webcam op de webside fan it museum.
De hynst sil úteinlik te sjen wêze yn it Frysk Lânboumuseum, in nij museum yn Earnewâld.