Paard verdronken na ongeval met koets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

Re: Paard verdronken na ongeval met koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:15

echt heel sneu alle maal maar een paard blijft een paard en als die op hol slaat hou je hem niet meer techen erg triest vind ik het voor de eigenaaren en het beestje maar ook voor de omstanders dat die zo iets vreselijks moesten zien geburen
iedereen veel sterkte

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:28

Jemig, wat een naar verhaal zeg! Lijkt me inderdaad verschrikkelijk om aan de kant te staan en machteloos toe te moeten kijken..

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:50

Mijn kennis was erbij, hij zei dat de mevrouw de fries even wou laten grazen en het hoofdstel afdeed terwijl het dier nog voor de wagen stond. Het dier hoorde het rammelen en zag van alles om zich heen, het enige wat hij kon doen was rennen. De wagen is over de vrouw heen gekomen en liep hierbij een gekneusde long en 6 gebroken ribben op. Het paard is inderdaad helaas overleden.

Groetjes,
Stravero

Edit; Het paard heeft ongeveer 5 km gerend en niemand kon hem tegen houden.

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:54

is hier paar dorpen verderop Verdrietig heel erg ......bah Verdrietig

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:24

OMG ik hoop werkelijk dat het niet waar is dat het hoofdstel is afgedaan terwijl het paard nog voor de koets ingespannen stond.
Daar zijn al zoveel verschrikkelijk ongelukken mee gebeurd....

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:15

Het zal niet de eerste keer zijn dat mensen zo'n stomme aktie uithalen om het hoofdstel af te doen bij een ingespannen paard... niet te geloven zeg!
Wat je zegt Manie... daar zijn al zóveel ongelukken mee gebeurd... dan zou je toch denken dat mensen zich een keer bewust worden van de gevaren ervan...?! Als dit echt zo gebeurd is, dan is dat echt te triest voor woorden Frusty Lips are sealed
Met vreselijke gevolgen voor het paard... men mag nog van geluk spreken dat er verder geen omstanders gewond zijn geraakt.

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:09

Paula1990 schreef:
Rachel_ schreef:
Echt vreselijk om zo je paard te verliezen en hoe het paard om komt. Huilen

Weet je wat me trouwens de laatste tijd wel erg opvalt dat er veel paarden met de koets in het water terecht komen! Nagelbijten / Gniffelen

Zo grappig is dat anders niet hoor ... Scheve mond

Zo bedoelde ik het ook niet. Denk je nou echt dat ik dit grappig vind? Scheve mond Nou dan is die gedachten harstikke fout!

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:12

Suzanne F. schreef:
Beaux schreef:
Ja, een beetje een achterlijke smiley om hierbij te zetten @Rachel maar hopelijk bedoel je dat neit zo.

Ik vind het een nagelbijtende smiley, van "Oeps"...

Natuurlijk bedoel ik het helemaal niet zo! Schaam schaam schaam, ik heb toch een beetje heel erg de verkeerde smiley gebruikt.