Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Citaat:Toeschouwende hulpverleners konden niet anders concluderen dan dat er sprake was van dierenkwelling. Daarop hield de politie het tweetal aan.
Toeschouwende hulpverleners? Iemand die met de handen in de zakken staat toe te kijken, kun je in dit verhaal toch echt geen hulpverlener noemen
suleilitha schreef:Ik zou mijn broer wel eens willen zien als hij een brandweerauto op zijn land zou aantreffen met de hele media eromheen, bij een zwempartij van een koe of een paard.
Eef1400 schreef:Dit is bij mij in de buurt gebeurd.
Ik heb er niets over gehoord, heeft ook niets in de krant over gestaan.
Maar ik vind het allemaal maar beetje vaag, want de brandweer kon het paard er toch uithalen.
Citaat:Vroegah, toen we nog geen brandweer hadden, haalden we altijd onze paarden zo uit de sloot.
Maanling schreef:Was je erbij?
ecyoj schreef:Maanling schreef:Was je erbij?
pardon.
jij toch ook niet.
Dacht dat iedereen ze mening kon geven hier
suleilitha schreef:Hahaha, die Pharagirlke, weet je niet, dat je niet meer mag vissen met levend aas??? Ik denk, dat je een enorme boete krijgt met een paard aan je haak en je visakte terstond wordt ingenomen
suleilitha schreef:Citaat:Vroegah, toen we nog geen brandweer hadden, haalden we altijd onze paarden zo uit de sloot.
Gelezen op Fok.nl
De politie moet maar eens boeven gaan vangen en geen PV uitdelen aan iemand die een paard gezond en wel op het droge trekt. En jij vind dat het niet met de jeep had gemogen, hoe dan wel, Jesito?