Welke malloot doet nu zo iets? Ik hoop echt dat de daders snel gepakt worden, want zo is er geen gein meer aan om lekker naar het bos te gaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Welke malloot doet nu zo iets?
?!
..
.
.
.
.
.[/quote]Rascha schreef:frankiej schreef:hier werd gesuggereerd dat je er niet met een auto kon komen maar op sbs was toch een politiewagen er dichtbij te zien
Dat was mijn idee ook toen ik het net op tv zag...
Er kunnen gewoon auto's en traktoren rijden, tenzij er aan het begin van het pad/bos van die balken/hekken staan...
Maar gezien de beelden zijn de paden IN het bos groot genoeg voor auto/traktor enz..
Ik ken de situatie daar niet, dus misschien dat iemand die daar bekend is hier op kan antwoorden?
Overigens ben ik wel blij dat de politie dit gevaar serieus neemt!!
Rascha schreef:frankiej schreef:hier werd gesuggereerd dat je er niet met een auto kon komen maar op sbs was toch een politiewagen er dichtbij te zien
Er kunnen gewoon auto's en traktoren rijden, tenzij er aan het begin van het pad/bos van die balken/hekken staan...
Maar gezien de beelden zijn de paden IN het bos groot genoeg voor auto/traktor enz..
Ik ken de situatie daar niet, dus misschien dat iemand die daar bekend is hier op kan antwoorden?
Rascha schreef:frankiej schreef:hier werd gesuggereerd dat je er niet met een auto kon komen maar op sbs was toch een politiewagen er dichtbij te zien
[/quote]
wat ik aan de ene kant ook wel snap... (stel er is een ongeluk gebeurt en een ziekenwagen moet snel komen, dat kan niet als die dingen 'vast' zitten) maar aan de andere kant als die dingen inderdaad vast zouden zitten zouden die kuilen misschien niet gemaakt kunnen worden! 
BCS schreef:Hoe ziek kan iemand zijn die dat doet?
_Ismay__ schreef:Dit is echt te ziek voor woorden, vinden mensen dit nou grappig?!
Die pinnen zijn echt láng, stel je voor dat je daar in valt, of je paard..
Zieke mensen..
Dat ze maar vergeten waar zo'n gat ligt, en er zelf in vallen.
Hmm , of is dat té hard.. Dan stem ik voor de manier van Dark_Nijntje.
Echt gevaarlijk gewoon als je daarin valt...idiote mensen die dit maken..
Het lijkt me net een "gezellig-zondagsmiddag-bezigheidje" .