Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporter schreef:Het is een gruwelijk fijne bok maar dat uitstrekken van gister heeft imo niets met dressuur van doen. Ik vond het paard van stefan erg fijn wat heeft dat beest een motor van achteren zeg
sporter schreef:Het is een gruwelijk fijne bok maar dat uitstrekken van gister heeft imo niets met dressuur van doen. Ik vond het paard van stefan erg fijn wat heeft dat beest een motor van achteren zeg
Jethafa schreef:Ik vind het inderdaad wel echt een Edward Gal-paard. Onwijs veel voorbeen, maar absoluut geen achterbeen wat daarmee in balans is. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van (dressuur)mannen te paard. Ik mis altijd het gevoel van eenheid met het paard wat ik wel bij Anky en die nieuwe goede vrouw, hoe heet ze, die van de week ook zo goed reed.
CGJ12 schreef:Wat moet die jongen nu straks in Londen?
Sisther of Totilas?
CharleyT schreef:Ik zou eens goed kijken naar die fijngevoeligheid van Anky. Nogal eens zijn haar paarden op de grens van hysterie, worden met doorgeslagen stang in het gareel gehouden. Vasthouden die handel, en aan het einde van een verruiming terughangen in het zadel, steun op de beugels, en remmen maar. Ja ja, die fijngevoelige vrouwen te paard.
zipje71 schreef:Maar dat flitsen is bij iedereen hoor! Het valt me trouwens op dat bij bijv.Jumping Amsterdam pas wat wordt gezegd over het flitsen als Anky rijdt. Terwijl iedereen daar last van heeft
CharleyT schreef:Jethafa schreef:Ik vind het inderdaad wel echt een Edward Gal-paard. Onwijs veel voorbeen, maar absoluut geen achterbeen wat daarmee in balans is. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van (dressuur)mannen te paard. Ik mis altijd het gevoel van eenheid met het paard wat ik wel bij Anky en die nieuwe goede vrouw, hoe heet ze, die van de week ook zo goed reed.
Ik zou eens goed kijken naar die fijngevoeligheid van Anky. Nogal eens zijn haar paarden op de grens van hysterie, worden met doorgeslagen stang in het gareel gehouden. Vasthouden die handel, en aan het einde van een verruiming terughangen in het zadel, steun op de beugels, en remmen maar. Ja ja, die fijngevoelige vrouwen te paard.
Je kunt niet generaliseren, en zijn zowel mannen als vrouwen die mooi en met veel gevoel rijden, OOK in de proef.
VValar schreef:CharleyT schreef:Ik zou eens goed kijken naar die fijngevoeligheid van Anky. Nogal eens zijn haar paarden op de grens van hysterie, worden met doorgeslagen stang in het gareel gehouden. Vasthouden die handel, en aan het einde van een verruiming terughangen in het zadel, steun op de beugels, en remmen maar. Ja ja, die fijngevoelige vrouwen te paard.
Getuigd weer duidelijk van veel onwetenheid...
Urielle schreef:zipje71 schreef:Maar dat flitsen is bij iedereen hoor! Het valt me trouwens op dat bij bijv.Jumping Amsterdam pas wat wordt gezegd over het flitsen als Anky rijdt. Terwijl iedereen daar last van heeft
Verm. omdat Anky het aandurft om de ideale omstandigheden te proberen te creeeren![]()
Zij zal wel iemand sturen om te zeggen tegen de omroeper dat de mensen niet moeten flitsen ofzo
Balko schreef:Ja ik was er ook! het was super en Sister, nou ik zat nog net niet te kwijlen fantastisch mooi paard! maar er zaten veel foutjes in, dus ik ben het eens met wat de punten achteraf waren! Anky zette ook een nette proef neer en ben ik het dus ook mee eens
CharleyT schreef:VValar schreef:
Getuigd weer duidelijk van veel onwetenheid...
Ach, op dit forum vol toptrainers en paardenkenners is onwetendheid soms een verhelderende ervaring. Maar, verklaar je nader, leg het uit, breng licht in mijn onwetende duisternis. Of kan kritiek betreffende onfeilbare Anky je goedkeuring niet verdragen?