Jeetje,lijkt wel of ze het echt op ruiters gemund hebben.Ik denk dat ik maar een beetje extra oplet in het bos.Dit is inderdaad poging tot moord,ik hoop dat de amazone niet te ernstig geblesseerd is.
Wat vreselijk. Hoe haalen mesen dit ingodsnaam in hun hoofd. Dit is gewoon te erg. zekker iemand die leuk dacht te zijn ofzo. alls je grappig wil zijn. Ga dan bij mensen die ziten te zonnen in de tuin op het dak zitten en kieper een hemer water over hun hoofd. maar dit gaat te ver
Wat een zieke geesten lopen er toch rond, het lijkt wel of de wereld gek aan het worden is, een mensen of dierenleven lijkt niets meer voor te stellen.... Er wordt zelfs met een luchtbuks op kleuters geschoten, een heel dorp houdt hun kinderen angstvallig binnen.
Het lijkt wel of de evolutie van de mens ergens omgekeerd is.
Die gene die dit verzonnen heeft is echt tof bij zijn dakpan geworden... Nu denk ik steeds vaker dat er mer gekken buiten dan binnen het gesticht lopen!!
jeetje ik schrik hier erg van. ik zou er bijna niet meer door naar buiten gaan met mijn pony. wat een zieke mensen zijn er toch. ook denk ik dat het moeilijk word om de dader te vinden. als het net even stil is op dat pad waar het is gebeurt dan heeft niemand iets gemerkt natuurlijk. echt te erg voor woorden
Dit lijkt erg op wat een kennis van mijn vriend is overkomen. Bij hem hadden ze een draad gespannen op het pad waar hij wielrende. Dat is hem bijna fataal geworden (de draad ging dwars door zijn keel ) en hij heeft sindsdien niet meer echt kunnen praten. Hij 'praat' dor middel van schor fluisteren.
Ik denk niet dat de persoon die de draad van dit nieuwsbericht heeft gespannen, zich realiseert dat hij mogelijk iemand vermoord op deze manier....(althans, dat hoop je dan, want dit wens je toch niemand toe?)
Hoe zwaar gek ben je als je verzint zoiets te doen? Ik kan me niet voorstellen dat er dus van die idioten bestaan die dit voor de fun doen. Helaas blijkt maar weer dat ik niet het besef heb dat de wereld vol zit met loslopende randdebielen. Heel jammer dat de dader(s) wrs niet gepakt worden en dat er niet meer aan ophanging op het dorpsplein wordt gedaan. Een wonder dat de amazone er zo vanaf is gekomen. Ben alleen bang dat ze niet meer onbevangen op buitenrit durft.
Dit is dus echt op de ruiters en koetsiers gemikt.... de valkuilen hier in nederland daar zeiden ze toch van dat die voor de motorrijders bedoeld waren? Nou een motorrijder haalt meestal de 1.80 niet... jeetje ... wat ziek.
ze hebben komende zondag daar een endurance/wanderrit in die omgeving..
nou die mogen ze wel uitkammen voor ze de eerste ploeg wegsturen...
ik zeg al zovaak hier,tis hier zo rustig en zo stil,mensen moeten zich wel vervelen,gaan ze stenen gooien van viaducten(gebeurd hier heel veel,als je in de auto zit wordt er regelmatig gewaarschuwd voor stenen gooiers),en nu gaan ze draadjes spannen...