Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Ik kan niet meer dan me aansluiten bij Billy, ondanks dat ik ontzettend veel respect heb voor deze vrouw.
Ze wil voor haar leven knokken, waarom zet ze het dan diezelfde week weer op het spel? ik denk dat maar weinig mensen hier beseffen hoe laag je in je bloedwaarden zit na een chemokuur/bestraling, en hoe ontzettend link dit dus eigenlijk is.._rosita_ schreef:Jeetje Billy, wanneer jij tegen al 'jouw' kankerpatienten zo geweldig eerlijk bent geweest, kan ik me voorstellen dat je er nu niet meer werkt.
Bah, een mening kun je hebben, maar je kunt het ook zo bot je strot uitkrijgen dat het volledig respectloos is!
Oh, dus ze had tegen de patienten moeten zeggen ' moet u vooral doen! succes mevrouw ! ' en vervolgens op het matje geroepen worden omdat mevrouw in kwestie is bezweken aan een virus oid?
Billy schreef:Hoe dom kun je zijn...
Ze is dan absoluut niet in de conditie om een viierdaagse te rijden, en afgezien daarvan heb je nog allerlei infectierisico's en zo.
Dit is echt oerstom en spelen met je leven....
Yellowfish schreef:Oh, dus ze had tegen de patienten moeten zeggen ' moet u vooral doen! succes mevrouw ! ' en vervolgens op het matje geroepen worden omdat mevrouw in kwestie is bezweken aan een virus oid?
jeanette schreef:Soms is je energie op die je in de genezing van je ziekte moet steken. Dan kan paardrijden ervoor zorgen dat je weer nieuwe energie opdoet. Die je vervolgens weer in de genezing van je ziekte kunt steken. Je hebt het paardrijden nodig om te overleven. Ik had dat toen wel. En ja tijdens de chemo ben je vatbaarder voor allerlei bacterieën en infecties, maar het paardrijden leverde zoveel meer op dan dat het kostte. Het was het waard.
Anouska ik hoop dat je heel veel kilometers kunt maken en dat je er heel veel plezier aan zult beleven.