Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:LDRD schreef:Contenderbloed is schijnbaar gevoelig voor diefstal.
![]()
![]()
Met Concerto of Concetto? Hoe heette die ook alweer van Sosath, toen vond ik het enorm triest voor de eigenaar. Met de eigenaar van deze hengst heb ik absoluut geen medelijden, met het paard des te meer!
LDRD schreef:Met Concerto of Concetto? Hoe heette die ook alweer van Sosath, toen vond ik het enorm triest voor de eigenaar. Met de eigenaar van deze hengst heb ik absoluut geen medelijden, met het paard des te meer!
Adriana schreef:Lol!!! De eigenaar is de grootste crimineel die er bestaat... heeft ettele malen in de gevangenis gezeten...
Ik kreeg dit eerder al op de mail van bekenden uit Amerika en dit hele zaakje stinkt aan alle kanten!!!
Supertje schreef:Adriana schreef:Lol!!! De eigenaar is de grootste crimineel die er bestaat... heeft ettele malen in de gevangenis gezeten...
Ik kreeg dit eerder al op de mail van bekenden uit Amerika en dit hele zaakje stinkt aan alle kanten!!!
Inderdaad, dit zaakje stinkt heel erg. De eigenaar is niet bepaald een lievertje, behalve dat hij nogal bekend is in de drugswereld en andere criminele activiteiten, is het ook een hele bekende beoefenaar van dierenseks.
Cayenne schreef:Supertje schreef:Adriana schreef:Lol!!! De eigenaar is de grootste crimineel die er bestaat... heeft ettele malen in de gevangenis gezeten...
Inderdaad, dit zaakje stinkt heel erg. De eigenaar is niet bepaald een lievertje, behalve dat hij nogal bekend is in de drugswereld en andere criminele activiteiten, is het ook een hele bekende beoefenaar van dierenseks.Dat is wel een hele flinke beschuldiging.
Hoe weet je dat? Is daar ergens een artikel over?