Kostbare Holsteiner hengst Capone I vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jashemdt

Re: Kostbare Holsteiner hengst Capone I vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:06

Wauw, vreemd verhaal.

Ik ken de hengst, heb vorig jaar 3 maanden op dezelfde stal gewerkt in Florida waar de trainer van Capone verbleef. Echt een fijne hengst, ga maar eens informeren wat er aan de hand is...

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 09:38

Adriana schreef:
LDRD schreef:
Contenderbloed is schijnbaar gevoelig voor diefstal Clown .

Clown Koe

Met Concerto of Concetto? Hoe heette die ook alweer van Sosath, toen vond ik het enorm triest voor de eigenaar. Met de eigenaar van deze hengst heb ik absoluut geen medelijden, met het paard des te meer!

Concetto ja, goed geheugen hoor *LOL* .

Die werd teruggevonden bij een 21 jarige amazone die de volgende dag een afspraak had staan om hem te laten castreren. Gelijktijdig vonden ze een topmerrie bij haar terug die ook al langer verdwenen was.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 09:45

LDRD schreef:
Met Concerto of Concetto? Hoe heette die ook alweer van Sosath, toen vond ik het enorm triest voor de eigenaar. Met de eigenaar van deze hengst heb ik absoluut geen medelijden, met het paard des te meer!

Concetto ja, goed geheugen hoor *LOL* .

Die werd teruggevonden bij een 21 jarige amazone die de volgende dag een afspraak had staan om hem te laten castreren. Gelijktijdig vonden ze een topmerrie bij haar terug die ook al langer verdwenen was.[/quote]

Daar dacht ik ook meteen aan bij dit verhaal....

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:22

wanneer blijven mensen nou is van andermans dieren af Boos!

dat arme paard wie weet wat ze er mee doen. Boos!

aangezien verkoop etc. niets opleverd zal die dus of spontaan helemaal verdwijnen of moet de eigenaar een hoop centjes neerleggen om hem terug te krijgen.
maar als ik het goed begrijp uit eerdere posts zal dat voor de eigenaar niet zo'n probleem zijn.

wat ik wel vaag vind is dat het precies gebeurd wanneer het paard 3 uurtjes onbewaakt staat lijkt mij dus dat er iemand is geweest die dat heeft geweten geen toeval lijkt mij.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:03

Voor zover ik heb gehoord is het paard teruggejat door iemand... erg vaag en dubieus allemaal...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:09

De eerste foto is een van de meest indrukwekkende paarden foto's die ik ooit heb gezien...

Laten we hopen dat er goed voor het dier gezorgd wordt, waar hij op dit moment ook is. Dat lijkt me belangrijker dan of de eigenaar hem terug krijgt. Of hij gecastreerd wordt of niet dat is bijzaak

gigil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:11

hij is als hengst veel meer waard dan als ruin.
Wat denk je van het dekgeld?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:57

Adriana schreef:
Lol!!! De eigenaar is de grootste crimineel die er bestaat... heeft ettele malen in de gevangenis gezeten...
Ik kreeg dit eerder al op de mail van bekenden uit Amerika en dit hele zaakje stinkt aan alle kanten!!!

Inderdaad, dit zaakje stinkt heel erg. De eigenaar is niet bepaald een lievertje, behalve dat hij nogal bekend is in de drugswereld en andere criminele activiteiten, is het ook een hele bekende beoefenaar van dierenseks. Misselijk

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:26

******* ik ga steeds anders naar deze gebeurtenis kijken....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 11:28

Supertje schreef:
Adriana schreef:
Lol!!! De eigenaar is de grootste crimineel die er bestaat... heeft ettele malen in de gevangenis gezeten...
Ik kreeg dit eerder al op de mail van bekenden uit Amerika en dit hele zaakje stinkt aan alle kanten!!!

Inderdaad, dit zaakje stinkt heel erg. De eigenaar is niet bepaald een lievertje, behalve dat hij nogal bekend is in de drugswereld en andere criminele activiteiten, is het ook een hele bekende beoefenaar van dierenseks. Misselijk

Wow! Dat is wel een hele flinke beschuldiging.
Hoe weet je dat? Is daar ergens een artikel over?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:29

Verzekeringsfraude? Daar geloof ik niet zo in...
Stond er in het eerste bericht ook niet dat het dier niet meer te verzekeren was?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:57

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:01

Cayenne schreef:
Supertje schreef:
Adriana schreef:

Wow! Dat is wel een hele flinke beschuldiging.
Hoe weet je dat? Is daar ergens een artikel over?

Het klopt wel... ook met deze hengst Huilen
Hij schijnt ook websites te hebben... ik kon de links krijgen maar die wil ik niet!!!