Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falko_ schreef:Solvy schreef:Ik vindt het ook onzin , heb zelf in strijen gewoond, en dat valt echt reuze mee daar hoor.
MAAR lang leve mijn paard, die ''zindelijk'' is , iniedergeval, ik rij altijd buiten, en ze poept NOOIT buiten, dat doet ze alleen als ze dan weer thuis terug is, wil ze echt hoge nood hebben doet ze het in het gras.
maar als je haar een tijdje stil zet doet ze het dan nog niet
mijn paard doet het ook niet onder het rijden
wat betreft het over de stoep rijden met je paard ik vind het nog een levensgevaarlijk als jou paard schrikt en springt van de stoep af :S
Anne_GTI schreef:Ik erger me wel aan paardenstront op het fietspad. Mijn mountainbike gooit dat leuk op en degene achter mij heeft er last van. Als ik hard fiets zit mijn eigen rug eronder. En dat allemaal omdat er weer eens iemand te beroerd was om op het naast gelegen ruiterpad te gaan stappen.
lienet schreef:Anne_GTI schreef:Ik erger me wel aan paardenstront op het fietspad. Mijn mountainbike gooit dat leuk op en degene achter mij heeft er last van. Als ik hard fiets zit mijn eigen rug eronder. En dat allemaal omdat er weer eens iemand te beroerd was om op het naast gelegen ruiterpad te gaan stappen.
Dat kan ik me wel voorstellen ja................. gewoon eromheen fietsen dan maar?? Zo groot zijn die drollen nou ook weer niet toch? Fietspad is breder dan een drol