Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zofy

Re: Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:12

ndesbouvrie schreef:
WEET JE EIGENLIJK VERDIENEN JULLIE MIJN VERHAAL NIET
DACHT VERTROUWELIJK HIER TE ZIJN
MAAR ALS ER IEMAND NAAR DE TELEGRAAF GAAT DOE IK DAT LIEVER ZELF
GAAN JULLIE ALLEMAAL GOED VOOR JULLIE PAARDEN ZORGEN ?
ALS JE ER TWEE WAARVAN 1, 38 IS EN EEN VAN 41 HEBBEN MOETEN JULLIE ME MAAR WEER MAILEN
OF ER SLECHT OF GOED OVER JE GESPROKEN WORD WIE JE OOK BENT MET EEN NAAM OF ZONDER
HET DOET PIJN TE LEZEN HOE JULLIE OVER MIJ SPREKEN
ER WAS EEN MOOIE REACTIE OVER HET FAIISEMENT GA DAAR MAAR MET ZIJN ALLEN OVER NADENKEN

LIEFS NICOLE

MIJN MAIL ADRES IS NICOLE@NICOLEDESBOUVRIE.NL

Beetje stomme vraag misschien hoor, maar wat heeft de leeftijd van die beestjes er nou mee te maken?

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:36

slimmerik schreef:
In 2006 is ze failliet verklaard en nu 6 paarden? Slapen die schuldeisers soms. Bloos!

als je failliet ben verklaard wordt alles kwijtgescholden... van een kale kip vald immers niks te plukken Knipoog

En die 6 paarden waren shetlanders aan de foto's van het andere artikel te zien.. en als je ook nog eens een wanbetaler bent .. zijn 6 paarden onderhouden best te doen..
?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:38

Dat is niet waar hoor, dat alles wordt kwijtgescholden als je failliet bent.

En mevrouw des Bouvrie, het staat u vrij om hier uw verhaal te doen maar zoals Amondi al zei: van Schreeuwers raken wij niet overstuur.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:43

__KELLY schreef:
slimmerik schreef:
In 2006 is ze failliet verklaard en nu 6 paarden? Slapen die schuldeisers soms. Bloos!

als je failliet ben verklaard wordt alles kwijtgescholden... van een kale kip vald immers niks te plukken Knipoog

En die 6 paarden waren shetlanders aan de foto's van het andere artikel te zien.. en als je ook nog eens een wanbetaler bent .. zijn 6 paarden onderhouden best te doen..
?

Wanneer je als bedrijf falliet wordt verklaard is heel anders dan wanneer je als persoon falliet wordt verklaard.
Bedrijfsmatig kun je na enige jaren van afhandeling weer met een schone lei beginnen. Als persoon zit je leven erop(levenslang), je krijgt geen eens een bankrekening meer bij een bank. Je kunt beter een bank beroven, opgepakt worden en veroordeeld na drie jaar buiten staan met een dikke portomonee, dan als persoon een faillisement op je naam.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:45

__KELLY schreef:
slimmerik schreef:

?

Volgens mij krijg je alleen een schuldsanering aangeboden als je ter goeder trouw failliet gaat.....
Dat lees ik dus niet in het register, geen schuldsanering betekent 99 van de 100 keer dat je zelf grove schuld hebt aan je faillissement.

En die vorderingen blijven dan hoor.... zeker bij een persoonlijk faillissement, die int de belasting en anderen crediteuren wel als er weer wat te halen valt!

edit Hilden legt het ook al uit.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:47

Wat een staartje heeft dit verhaal gekregen, ik ben benieuwd hoe het eindigt. Ik hoop goed voor de paarden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:48

waarom zijn hier 2 topics over? Niet echt duidelijk Lachen
Hier plaatst de lieve mevrouw dus nog meer berichtjes waarmee ze zich behoorlijk te kakken mee zet Lachen

Nogmaals, gewoon zorgen dat je weide goed is afgemaakt en iedereen betalen die dat tegoed hebben.

Zulke naam krijg je vaak niet zomaar, niet zo erg dat het in de krant staat iig Lachen

Is het onderhoud te duur..maarktplats.nl en er nooit geen meer kopen.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:05

Ik heb 7 jaar bij Nicole gereden heb nu 2 paarden van haar sinds 2maanden jullie vooroordelen veel te snel !
Jullie weten niet hoe het weiland er uit ziet niet hoe de paarden er bij staan, de wei is goed afgezet die ponies zijn heel toevallig echt 2 hele erge deugnieten ik ken ze heus wel hoor die vonden echt gewoon een manier die gaan liggen en kruipen er onder door dat zouden ze zo doen, denk eerst na voordat je wat zegt !

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:07

Bron weblog Carmen dec 2007, samenvattingen uit de "bladen"":

Gek wijf

Het zit dochter Nicole van Jan des Bouvrie niet mee in het leven. De volwassen vrouw (uit Jan's eerste huwelijk) is al tijden aan de bedelstaf. Ze is gescheiden, bankroet, dakloos en heeft vaak geen geld voor eten.

Al eerder verscheen deze Nicole in de roddelbladen met een zielig verhaal. Daarin meldde ze uit armoe wc-papier te stelen uit restaurants. (Haar vader betaalde dan natuurlijk de eet-rekening.) Recent is Nicole -die een tijdschrift probeerde uit te geven- failliet verklaard.

Wendy van Dijk

Daarom smeekt ze in Party om de hulp van Wendy van Dijk. In haar show zet Wendy met hulp van Heel Holland ontwrichte levens weer op de rails. En een beetje hulp zou Nicole wel willen, want ze wil geen geld aan haar steenrijke vader vragen.

"Ik ben een hartstikke gek en positief wijf" prijst Jan's dochter zichzelf voor de show aan. We vrezen voor Nicole dat Wendy eerst mensen helpt die minder gek zijn en ècht in de problemen zitten. En die geen vader Jan met een dikke bankrekening achter de hand hebben.

Gelukkig ziet ze zichzelf nog positief...
Zou zo een vrouw nou niet gewoon wc's kunnen gaan schoonmaken en dan een deal sluiten met haar werkgever dat ze 2 rollen per week mag meenemen? I.p.v. een website cq 0900- nummer te willen exploiteren, gewoon werken, net zoals ieder ander! Ik zie haar hoe langer hoe meer als een Eddie wannabee( [***]).

Paarden verkopen, rest van de beesten een goed tehuis vinden, huurhuisje, baantje, en dimmen!

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:10

Dus jij gaat maar uit van een stukje tekst dat ze wc rollen jat? Nou ik kan je zeggen niet dus Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:12

Dat vertelde ze zelf hoor, ik niet! "men"vroeg zich alleen af waarom ze wel in een restaurant gaat eten en dan de wc rollen moet jatten...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:13

Janne92 schreef:
Dus jij gaat maar uit van een stukje tekst dat ze wc rollen jat? Nou ik kan je zeggen niet dus Knipoog

Officiële stukken waaruit blijkt dat ze wanbetaler is en failliet verklaard is, wil je ook ontkennen?

Kun jij trouwens vertellen waar ze haar geld nu mee verdient en aan uit geeft?

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:14

ja ze is failliert verklaard maar ze heeft de draad weer opgepakt Knipoog
Nou dat zeg ik niet zomaar in het openbaar Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:15

ndesbouvrie schreef:
WEET JE EIGENLIJK VERDIENEN JULLIE MIJN VERHAAL NIET
DACHT VERTROUWELIJK HIER TE ZIJN
MAAR ALS ER IEMAND NAAR DE TELEGRAAF GAAT DOE IK DAT LIEVER ZELF
GAAN JULLIE ALLEMAAL GOED VOOR JULLIE PAARDEN ZORGEN ?
ALS JE ER TWEE WAARVAN 1, 38 IS EN EEN VAN 41 HEBBEN MOETEN JULLIE ME MAAR WEER MAILEN
OF ER SLECHT OF GOED OVER JE GESPROKEN WORD WIE JE OOK BENT MET EEN NAAM OF ZONDER
HET DOET PIJN TE LEZEN HOE JULLIE OVER MIJ SPREKEN
ER WAS EEN MOOIE REACTIE OVER HET FAIISEMENT GA DAAR MAAR MET ZIJN ALLEN OVER NADENKEN

LIEFS NICOLE

MIJN MAIL ADRES IS NICOLE@NICOLEDESBOUVRIE.NL

Nicole, vertrouwelijkheid is nogal relatief hier op bokt. Tenzij je niets in je profiel zet. Knipoog
Maar goed, jij zegt DE Nicole van deze paarden te zijn. Ok, daar ga ik dan maar van uit.
Ik vrees voor jou dat als zoveel mensen blijkbaar zo negatief over jou spreken, er toch wel iets meer aan de hand is. Je leventje verder interesseert mij niet zo Bloos , heel eerlijk gezegd, maar zodra het welzijn van paarden in het geding komt, dan heb ik daar zeker een mening over. Al had je Beppie Jansen geheten, dat maakt mij werkelijk geen ene moer uit, maar wat ik niet kan begrijpen is dat je je paarden tot 2x toe laat los breken, terwijl ze bij zo'n drukke, gevaarlijke weg staan. Ik moet er niet aan denken wat er met die beestjes had kunnen gebeuren en ik moet er niet aan denken wat er met de andere weggebruikers had kunnen gebeuren. Sta jij daar wel bij stil???? Verder lees ik dat je bekend staat als wanbetaler, tja, ik zou niet zo willen leven, laat staan dat ik dan een paard zou hebben. Haha!

Ik rij trouwens zelf regelmatig met mijn dochter achterin over de A27 en zou niet graag twee pony's tegen komen op die weg. Levensgevaarlijk. Kijk, ongelukken gebeuren, maar dit soort dingen kun je voorkomen door een goede omheining te maken. Dat ben je verplicht naar je paarden toe, maar ook naar andere mensen toe. Kun je daar niet voor zorgen, begin dan niet aan paarden.
Verder ben ik erg benieuwd naar jouw verhaal, dus vertel gerust hoe het zit en hoe mis wij het met z'n allen hebben. Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:18

Janne92 schreef:
Ik heb 7 jaar bij Nicole gereden heb nu 2 paarden van haar sinds 2maanden jullie vooroordelen veel te snel !
Jullie weten niet hoe het weiland er uit ziet niet hoe de paarden er bij staan, de wei is goed afgezet die ponies zijn heel toevallig echt 2 hele erge deugnieten ik ken ze heus wel hoor die vonden echt gewoon een manier die gaan liggen en kruipen er onder door dat zouden ze zo doen, denk eerst na voordat je wat zegt !

Zulke pony's moet je ook niet achter zulk draad zetten. Pling
Is niet zo erg slim. Tong uitsteken
Ik sta er niet van te kijken dat ze er onderdoor kruipen, doorheen gaan, overheen springen, als ik zie hoe het erbij staat. Die van mij zou dat ook doen, zeker als er amper gras staat.... Ik vind het nogal naief als je denkt dat dit een veilige omheining is.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:21

Nou deze omheining heeft ze al heel lang en er is nog nooit iets gebeurd Knipoog dus ik vond het wel veilig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:22

Lijkt me niet als ze al eerder ontsnapt zijn

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:23

Janne92 schreef:
Nou deze omheining heeft ze al heel lang en er is nog nooit iets gebeurd Knipoog dus ik vond het wel veilig

Hmmm, dan snap ik jouw eerdere bericht niet dat het om twee deugnieten van pony's zou gaan. Dat is dus helemaal niet waar? Verward
En ze zijn pas geleden toch ook al ontsnapt?

Hoe dan ook, ik vind die omheining er niet safe uitzien. Ik zou er mijn pony nooit zo bijzetten en al helemaal niet als 'ie na uitbraak zo de snelweg op kan lopen. Ik zou dan echt niet rustig thuis kunnen zitten.....

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:29

Nou volgen mij si dit de eerste keer

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:29

die 2 ponies zijn zeker deugnieten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:30

Janne92 schreef:

Ze zijn al twee keer op de snelweg geweest en door de LID ook al eens een keer buiten de wei aangetroffen. Je zit dus iets te verdedigen waar je niet genoeg vanaf weet.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 943334.... let op het woordje twee....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 23-05-08 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:31

Ik heb er dan nog niet van gehoord sorry Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:33

Janne92 schreef:

Het was al een keer gebeurd;). Maar toen zijn ze blijkbaar niet op de grote snelweg beland, geloof ik, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Hoe dan ook, als ik lees dat er al door een instantie (LID) is gekeken naar de omheining en dat er twijfels bij waren (wat ik me voor kan stellen naar wat ik op de foto's zie Knipoog ), dan zegt dat toch wel een hoop.

Dat jij het voor haar opneemt, omdat ze je vriendin of kennis is, dat is lief van je. Maar ik vraag je toch om even heel realistisch te willen zijn over deze zaak. Want zulke gebeurtenissen zijn levensgevaarlijk. Besef je dat wel?

En vrijwel alle pony's zijn deugnieten. En zeker als ze die eigenschap al meer dan gemiddeld hebben, dien je zorg te dragen voor een goede, veilige omheining.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 23-05-08 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:34

Ze zijn van de week voor de tweede keer op de snelweg daar aangetroffen...daarom is iedereen ook zo kwaad.

edit: ze liepen er op 20 mei en op 21 mei weer.....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 23-05-08 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:35

slimmerik schreef:
Ze zijn van de week voor de tweede keer op de snelweg daar aangetroffen...daarom is iedereen ook zo kwaad.

Dat zou ik al voor de eerste keer geweest zijn met zo'n slechte omheining. Knipoog