Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vippie schreef:Misschien toch maar stroom op het draadje zetten??
_Sigrid_ schreef:Misschien gewoon een degelijk houten hek neerzetten? Snap niet dat mensen zo beknibbelen op omheining hoor. Gewoon of een sloot óf een hek! Schrikdraad is niet geschikt als buitenomheining. Wel als extra beveiliging of tussenomheining. Daar is het ook voor bedoeld geloof ik.
anita_Sab schreef:Cayenne schreef:ik hoorde het net ook op de radio... beetje domme actie om de paarden aan de vangrail te knopen.... ik vind het echt zo stom... zo kunnen er nog meer ongelukken gebeuren! ook al staan ze nog zo rustig...
wat wil je der anders mee doen
_Sigrid_ schreef:Vippie schreef:Misschien toch maar stroom op het draadje zetten??
Misschien gewoon een degelijk houten hek neerzetten? Snap niet dat mensen zo beknibbelen op omheining hoor. Gewoon of een sloot óf een hek! Schrikdraad is niet geschikt als buitenomheining. Wel als extra beveiliging of tussenomheining. Daar is het ook voor bedoeld geloof ik.
Ir111 schreef:_Sigrid_ schreef:Misschien gewoon een degelijk houten hek neerzetten? Snap niet dat mensen zo beknibbelen op omheining hoor. Gewoon of een sloot óf een hek! Schrikdraad is niet geschikt als buitenomheining. Wel als extra beveiliging of tussenomheining. Daar is het ook voor bedoeld geloof ik.
Ik geloof niet dat het een kwestie van 'beknibbelen' is maar meer een zaak van onbetaalbaar. Ik heb geen exacte prijzen hier van een omheining met schriklint in vergelijking met hout. Ik weet wel dat hout vele vele malen duurder is dan schriklint. Als je wei een beetje aan de maat is wordt een houten omheining volgens mij onbetaalbaar.
Naar mijn mening volstaat schriklint prima als afrastering mits goed onderhouden. En dat laatste was hier duidelijk niet het geval!
Morrie schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-BLOZ3QDJ.jpg
Ik vond het een super actie van die vrachtwagenchauffeurs en de motorrijder, de pony's stonden superveilig achter de trucks
_Sigrid_ schreef:Vippie schreef:Misschien toch maar stroom op het draadje zetten??
Misschien gewoon een degelijk houten hek neerzetten? Snap niet dat mensen zo beknibbelen op omheining hoor. Gewoon of een sloot óf een hek! Schrikdraad is niet geschikt als buitenomheining. Wel als extra beveiliging of tussenomheining. Daar is het ook voor bedoeld geloof ik.
Morrie schreef:Het eerste waar de KLPD overigens om vroeg was m'n rijbewijs en autopapieren