Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jollyjoker schreef:Ik schrik me helemaal de titatakke!! Ik sta ook op Zeinstra en zit nu ziek thuis. Ben net door een vriendin gebeld haar zadel is ook weg! Mijn kastje (tegenover die van Princess) is ook dicht gebleven.
Vreselijk dat mensen zo aan je spullen komen!!
jollyjoker schreef:Vanmiddag ging het verhaal dat ze afgelopen nacht bij Anydale geweest zouden zijn! Weet niet wat er van waar is???
Er zou van de week iemand komen kijken naar de kastjes hoorde ik. Tot die tijd ligt mijn zadel in de auto!
Princess schreef:De honden liepen wel los, maar die waren vooraan en ze zijn via het land binnen gekomen. Ook waren de honden erg rustig, misschien hebben ze daar iets mee gedaan.
Sjors is zelf aan het kijken voor strips voor alle zadelkasten en dan aan de scharnier kant kan je er ook nog iets van boutjes tussen zetten, dit maakt het open breken een stuk moeilijker! Afgesloten zadelkamers zouden nog fijner zijn.
Lovely schreef:Daar heb je gelijk in, maar dat doet niemand hier toch. Ja, dat er maatregelen komen, maar dat mag iedereen wetenHet lijkt me alleen niet zo heel handig om uitgebreid op internet te vertellen wat de maatregelen zijn, waar de honden verblijven, wat voor soort kasten er zijn en hoe de camera's ingesteld zijn. Je weet maar nooit wie er wat aan heeft
Lovely schreef:Iza, als ik de stal niet kende en dit topic las, dan had ik toch al aardig wat informatie bij elkaar gehad. Hopelijk pakt de stal het nu weer goed aan met de beveiliging, na de vorige keer zijn er een paar goede maatregelen getroffen, maar tegen dit soort boeven is haast geen kruid gewassen. Heel veel sterkte voor iedereen op stal en als ik nog iemand blij kan maken met een leenzadeltje, dan hoor ik het wel
.
jollyjoker schreef:Vanmiddag ging het verhaal dat ze afgelopen nacht bij Anydale geweest zouden zijn! Weet niet wat er van waar is???
Er zou van de week iemand komen kijken naar de kastjes hoorde ik. Tot die tijd ligt mijn zadel in de auto!
Princess schreef:Ik heb hier vroeger gereden en ook een tijdje les gegeven, het moest er een keer van komen. Het terrein is niet afgesloten, je kan overal zo bij, tuurlijk moeten mensen van andermans spullen afblijven, maar je moet het ze ook niet te makkelijk..
haasje20 schreef:Princess schreef:Ik heb hier vroeger gereden en ook een tijdje les gegeven, het moest er een keer van komen. Het terrein is niet afgesloten, je kan overal zo bij, tuurlijk moeten mensen van andermans spullen afblijven, maar je moet het ze ook niet te makkelijk..
Nu is er dus ook op een andere stal in Ouderkerk ingebroken en als ik forum goed volg dus nu ook bij jou op stal. Ben je het dan nog steeds eens met de quote die je vorige week had geschreven.
Dit zijn duidelijk dieven die gewoon doen wat ze willen, met of zonder hek.Wel of niet afgesloten, met of zonder waakhond. En wat voor kasten dan ook, ze breken ze gewoon open!
Princess schreef:waar dan?