ook hoorde ik dat de dierenbescherming niks kon doen en dat dus via andere instanties moet regelen... Maar toch het is dus al duidelijk dat nederland niet spoort dit is al maanden bezig en niemand doet iets of mogen niks doen.....
zag t net op hart van nederland. Er zijn hier toch geen woorden voor. Paardenskelet is niet van pas geleden dat mag toch duidelijk zijn. Dierenbescherming is leuk maar je hebt er dus niks aan. En DenHaag slaapt noch altijd en als er dan al een wakker is dan doet ie of zijn neus bloed. Er moet gewoon een keiharde dierenpolitie komen zoals in amerika.
Die man die spoort niet, maar dat wisten we geloof ik al. De DIEREN- bescherming is er alleen voor honden en katten en wijzen naar andere instanties. En inmiddels zijn de pony's weg, bestemming onbekend...
Wat een schande weer allemaal!! Lees dit weer vol afschuw en met kippevel.. BAH...Wat heb ik een medellijden met zulke dieren!! Ik zeg zulke dieren want naast deze man zijn er nog veel meer die zo met hun dieren omgaan!! Ik wou dat ik iets dichter bij zo'n dierenbescherming stond zodat ik zo'n diertje kan oplappen.. Heb nog ruimte maar helaas werkt t hier niet zoals in amerika...
Gadverdamme zeg. Ik hoop dat hij snel wordt gevonden. Die nederlandse wetgeving is gewoon vreselijk. Denken ze nou echt dat iemand van een boetentje stopt met dat soort praktijken. Geef die man een verbod op het houde van dieren. Alls je dit leest en je paard staat te koop trek je dat toch direct weer terug??? Ik zou inidegeval niet meer durven om mijn paard te verkopen.
Is er al een idee van waar de pony's nu staan? Ik vrees er zo voor dat ze eenmalige bestemming hebben gekregen Die eigenaar zal er immers vanaf willen en wat is anders de makkelijkste manier?
@jose22 afhankelijk van hun toestand zou het misschien niet eens de allerslechtste eindbestemming zijn, hun uit hun lijden te verlossen. stel dat deze dieren ergens anders ondergebracht zijn maar nog steeds in hande van deze dat denk ik niet dat deze ponys het beter hebben.
De dierenbescherming kan ook weinig meer doen dan wat ze aangegeven hebben, nederland is een land vol met regeltjes en dat bepaalt den haag en niet de dierenbescherming of welke instantie dan ook.
HELAAS HELAAS HELAAS moeten er steeds weer schokkende situaties aan het licht komen en nogsteeds gaat die rotknop niet om in den haag.
Ja vast. Dode paarden drijven altijd in de sloot. Die komen hier ook altijd langs drijven Volgens ooggetuigen alle pony's in 1 trailer gepropt, en uiteraard is er niemand die op dat moment iets doet. Ja, schande spreken achteraf.
Wat gruwelijk. Waaaaar in Groningen is dit? Ik heb het angstige vermoeden dat mijn verzorgpony hier vlakbij staat, en dat ik er ook vaak met de trein langs kom. En ik heb nooit iets gezien! Grrr, als ik dit geweten had, had ik die kooien persoonlijk leeggehaald. Wat een ZIEKE gast. Dit lijkt me trouwens wel een kamervraagje voor de PvdD.
Ben blij dat meer mensen nuinzien dat de DB gewoonweg niks MAG doen. Dat dit alles gebeurt in Nederland ligt aan die idiote regering. Het enige wat we kunnen doen is stemmen op de juiste partij.
Vanmorgen hoorde ik dat alle ponys door de egenaar in een trailer zijn gepropt en nu nergens meer te vinden zijn.
aah echt niet normaal dat mensen zo met dieren om kunnen gaan dit slaat echt nergens op! Die vent moeten ze een nakijken of die niets mankeerd. Zoniet lekker opsluiten en hem geen eten en drinken geven!