Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amazingstar schreef:ik heb isabella_ net aan de telefoon gehad.
michel was erg ontdaan al zijn levenswerk in 1 klap weg.
de pony's waren van de kinderen en waren er nog niet zo lang.
Volgens isabella_ kwam Teus v/d Brink uit Nijkerkerveen (van handelsstal teus van de brink) toevallig langst en zag hij de brand.
Dit was denk ik een groot geluk.
inderdaad is er 1 pony naar de kliniek gebracht zoals de buurvrouw al vertelde in dit topic!
mijn vraag: welke kliniek zijn jullie gegaan....ik hoor in de wandelgangen steeds verschillende! Jos Hofma of Utrecht?
detour schreef:amazingstar schreef:ik heb isabella_ net aan de telefoon gehad.
michel was erg ontdaan al zijn levenswerk in 1 klap weg.
de pony's waren van de kinderen en waren er nog niet zo lang.
Volgens isabella_ kwam Teus v/d Brink uit Nijkerkerveen (van handelsstal teus van de brink) toevallig langst en zag hij de brand.
Dit was denk ik een groot geluk.
inderdaad is er 1 pony naar de kliniek gebracht zoals de buurvrouw al vertelde in dit topic!
mijn vraag: welke kliniek zijn jullie gegaan....ik hoor in de wandelgangen steeds verschillende! Jos Hofma of Utrecht?
Gaat Anet normaal gesproken niet naar utrecht met de paarden? Ik zou het ook niet weten, al is Hofma daar idd om de hoek..
Het is idd afschuwelijk; is het de stal waar de Welshjes van de ouders van Annet staan?
detour schreef:Oke, da's wel een goeie kliniek, maar dat is toch waar de springpaarden van michel staan met de zadels en kantine achterin??