Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scoxxx schreef:Paula1990 schreef:Ik zorg daarom dat ik altijd een telefoon bij heb ... ik rijd nl altijd alleen in de bak ... bijde club niet dan zet ik hem gewoon uit of alleen t geluid...
Mensen, mobiele telefoon helpt echt niet hoor (ik spreek helaas uit ervaring). Als ge op deze manier van uw paard afvalt, hebt ge standaard een (zware) hersenschudding. Gevolg van een hersenschudding is dat je 1. geheugenverlies hebt 2. gedesorienteerd ben in plaats-tijd-hoe-wat-waarom 3.je dan echt niet kan bellen, maar wel rondjes kan lopen... je hoeft niet bewusteloos te zijn om niet te kunnen bellen.
Citaat:Ik zorg daarom dat ik altijd een telefoon bij heb...
hilden1971 schreef:miep1979 schreef:Daarom lang leve de mobiele telefoon, ga nooit naar de paarden zonder en breng altijd iemand op de hoogte omdat ik zelf ook een half uur voor ape gapen heb gelegen dus als men denkt wat horen we lang niets, dan bellen ze om te checken
En ben je dan in staat als je op ape gapen licht om zelf te antwoorden? Dacht het niet. Altijd visuele controle, en anders rijd je maar niet toch. Veiligheid gaat voor alles.
Esther_20 schreef:heee bah, dan is dit misschien niet zo ver bij mij vandaan gebeurd hooguit 5 minuten fietsen, maybe weet verywell wel wie het is, zij heeft ook een tijdje bij het meerenbroek gestaan.
Als het meerenbroek tenminste is, het kan evengoed bij arno klijntjes zijn er zijn meerdere stallen/pensions in wehlcity!
Hopelijk is de amazone niet te ernstig gewond geraakt, beterschap in elkgeval toegewenst!
Esther_20 schreef:that's right!! valt dit nu onder nieuwsgierigheid of onder belangstelling!!
_Madelon schreef:Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie het is, is wel erg dichtbij.
Hopelijk komt het allemaal goed met de amazone.